Ooh ik voel me echt niet in orde maar ik vind het zo banketstaaf om niet te gaan.. want ik zou mee-eten. En ik moet om half 8 toch oppassen. Maar ik voel me echt niet lekker
SF, Toch gewoon doen hoor Want het heerst heel erg Je kan beter even rusten. Ik ging ook door en ik zit nu al totenmet vrijdag thuis Das ook niet leuk hoor !
Nou ik heb dr net opgebeld, kon het gelijk niet droog houden enzo Ik vind het zo vervelend om dat soort dingen af te bellen maar ik voel me echt zo rot de laatste tijd Ik moet van mn moeder heel de tijd maar een afspraak maken bij de dokter want ik heb een onwijs lage bloeddruk (onderdruk van 57 terwijl 90 ofzo normaal is) en daardoor ben ik zo lusteloos Maarja ze snapte het wel en ik zou van de week even langs gaan om bij te kletsen enzo
Noek: Staat dat erbij van bokt? Ik weet dat er 2 een aantal jaar geleden hebben aangemeld, maar verder... Jij ook fijne feestdagen! (wat had ik precies gezegt? ? )
HAAI allemaal Ier leuke site! SP beterschap! ik zou toch maar even voor de zekerheid naar de dokter gaan