Booster hebben wij ook in juni gehad, die was idd wel leuk, alleen hij was wel 5 euro... slaat nergens op, maar okay... Ook hebben wij the discovery, dat is net zoiets als de spin in duinrell . Die is ook erg leuk ! Alleen word je op bepaalde stoelen altijd erg nat...
wazig ann die film heet what women want hij is echt leuk jaa, op welke zender komt ie patty ? discovery is ook leuk, het eerste jaar was de booster hier maar 3 euro
booster hebben wij ook gehad hoor net van raf dat die zo heet en er was ook een heel erg verrote maar toch leuke spin heb wel me nek erdoor verrekt maar was wel hip, werd ook een keer helemaal naar voren geflikkerd
Hihi vandaag trouwes op school.. Zat met nog 2 meide wat en was iets met schoenen en schoenmaat. Ik proberen te kijken welke maat ik zou hebben. Stond niet op de onderkant van me schoenen. Vond zo'n meisje me lenig. Hun dat proberen lukte ook. Steeds zo moeilijker doorgaan.. En toen begeve moment meisje vet trots van kijk ik kan tot zo! Kom ik aan.. heel stuk me voet/been verdergedraait. (naar binne toe, over je andere been.) En echt zo: Lenig!! Patty: Ja ben niet zo'n stijve hark
ik ben de 1ste dag altijd zo ongelooflijk misselijk he, laatste keer dat het de 1ste dag was ben ik achter een attractie op de grond gaan liggen zo erg was het maar daarna kan ik er gewoon tegen, ik vind het altijd super als het donker is. dan dwingen die ventjes van de powerdance/breakdance je altijd erin en dan ga je 5 minuten zo hard als maar kan... daar heb ik trouwens nog 2 muntjes voor