love_horse1 schreef:Ik zou eigenlijk vandaag naar Heidi gaan maar ik fietste langs en zag al weer dat ze ingepikt was![]()
nouja dan maar morgen eerst naar heitje daarna naar Karamele en vrijdag naar Snowy
Waarom wil je zoveel verzorgpony's?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:love_horse1 schreef:Ik zou eigenlijk vandaag naar Heidi gaan maar ik fietste langs en zag al weer dat ze ingepikt was![]()
nouja dan maar morgen eerst naar heitje daarna naar Karamele en vrijdag naar Snowy
Waarom wil je zoveel verzorgpony's?
love_horse1 schreef:Karamele die kan ik niet eens meer gaan doen omdat ze gaat verhuizen dus nu heb ik inplaats van Karamele Snowy!
Dus ik heb Heidi (ik mag komen wanneer ik wil geen vaste dagen)
Holly (die ik gelijk doe als ik ook ga paardrijden)
En Snowy!
Ik vindt dat niet veel hoor
En ik ben er hartstikke blij mee!
Yezzi schreef:love_horse1 schreef:Karamele die kan ik niet eens meer gaan doen omdat ze gaat verhuizen dus nu heb ik inplaats van Karamele Snowy!
Dus ik heb Heidi (ik mag komen wanneer ik wil geen vaste dagen)
Holly (die ik gelijk doe als ik ook ga paardrijden)
En Snowy!
Ik vindt dat niet veel hoor
En ik ben er hartstikke blij mee!
En op zondag toch?
Anke schreef:Ik stel die vraag omdat ik gewoon niet goed snap als je een fijne plek hebt,
waarom een verzorgster dan zo nodig nog 1 of 2 andere plekken erbij moet hebben?
Zelf zie ik liever dat ze dan hun tijd in de pony's hier stoppen, we hebben er momenteel 17.
Dus is meer dan genoeg te doen, vervelen doen we ons hier nooit.
Lijkt me voor een verzorgster ook prettiger om 1 vaste plek te hebben waar je dan vaker heen gaat,
dan steeds naar een andere plek.
Zeker als je het hebt over een band opbouwen met een pony, hoe vaker je komt, hoe makkelijker dat gaat.
Echter als je overal een beetje doet, lukt dat natuurlijk niet.
Mijn instelling is liever 1 ding goed doen, dan overal een beetje...
Poek schreef:Ik heb nu 1 verzorgpony, waar ik nauwelijks mee rijd en 2 keer in de week heen ga. Ik zit dus de rest van de middagen thuis. Ik zou niet nóg een pony willen verzorgen, ondanks dat thuis zit. Zodat iedere keer als ik weer ga, weer speciaal is..
Maar ieder zijn ding! Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je een band hebt met een pony waar je maar 1 keer per week heen gaat en heel veel verzorgsters heeft.
Poek schreef:Ik heb het idee dat je je aangevallen voelt, terwijl dat niet de bedoeling was!
Loes1996 schreef:ben gewoon benieuwd hoor...wat vinden de eigenaren van je verzorgpony's er eigenlijk van dat je naast hun pony er nog een paar doet?
(ik zou me best kunnen voorstellen dat het voor een eigenaar vervelend zou kunnen zijn oid... gewoon een gedachte gang van mij hoor, niks aanvallends!)