Ik heb sinds 2 weken een super leuke verzorgster gevonden voor mn pony..
Voorheen heb ik altijd jaren geroepen, dat ik er niemand anders mee bezig wilde hebben. Pony had ik inmiddels al heel lang, alles op mijn eigen manier gedaan.
Door gezondheidsproblemen ben ik zelf bij iemand anders een paard gaan bijrijden en pony bleef thuis..
Al mijn aandacht ging na mijn bijrijdpaard, omdat ik daar veel meer uit kon halen.
Ik voelde me er wel rot om. Ook haalde ik zelf zoveel plezier uit een paard van iemand anders, voel me erg vereerd, dat ik er alles mee mag doen.
Dat heeft me aan het nadenken gezet, om toch iemand voor mijn pony te zoeken.. Ik gunde dit iemand anders ook, die geen mogelijkheid heeft voor een eigen paard/pony.
En ook voor mijn pony, meer aandacht, lekker knuffelen. Een soort van penny meisje zocht ik, wat ik vroeger ook ben geweest
Op bokt een advertentie en een hele leuk reactie gehad, ze is nu al een aantal keren langs geweest.
Echt een leuke klik met dr en ook mn pony vind het heerlijk al die aandacht weer

Verder lijkt het me heel leuk, als ze dalijk wat meer weer gaat rijden, om haar hierbij te begeleiden.
Ik ken hem inmiddels door-en-door. Dat lijkt me ook super leuk om te gaan doen!
Dit is dus eigenlijk wel weer een succes verhaal.. Ik ben blij dat ik deze stap heb genomen