Ik kreeg net een berichtje dat het ook okay zou zijn als ik zondag alleen zou willen poetsen en wandelen en niet rijd. Ik vraag me af of ik hier iets tussen de lijntjes moet lezen of dat de eigenaresse mij gewoon mijn tijd wil laten nemen.
Ik zou absoluut niet vragen waarom.. dan kom je zeurderig over, en alsof het alleen om het rijden gaat. Ik zou haar gewoon vertellen dat het prima is, en dat je er zin in hebt.
Wacht het gewoon rustig af, als het voor beide goed voelt, mag je heus wel de volgende keer rijden
@Tinus, nee zo bedoelde ik het ook niet, ik wou ook niet gaan vragen waarom. Ik vroeg me alleen af of er een duidelijke boodschap achter zat die ik gewoon niet opmerkte. Ik heb haar al een bericht geschreven dat mij het niks uit maakt en dat of ik rijd of niet afhankelijk is van wat zij het liefst zou willen.
@MorganeR Komt vast wel goed ! voor haar is het ook spannend.
Ik ben zondag heen geweest, en mag wss op haar 8 jarige NRPS merrie rijden ook heeft ze 2,5 jarig friesje en ze zei dat ze wel een handje kon gebruiken met inrijden nou dat vind ik helemaal geweldig. Ook zei ze dat we misschien opzoek kunnen gaan naar een instructeur en dat we dan samen kunnen gaan lessen zij op haar witte schimmel en ik op de nrps merrie. Heel blij mee , ook al wat op het paardje gereden maar voelde niet echt een klik maar die kan natuurlijk nog groeien! ga hopelijk morgen weer heen. Ik bekijk het van dag tot dag
Ja dat weet ik ook wel, alleen ik wil natuurlijk niks fout doen haha.
Jammer van die klik, maar alles is natuurlijk nog nieuw en jullie moeten nog aan elkaar wennen. Ik heb pas met een verzorgpaard echt meteen een klik gevoeld tot nu toe.
Ik ben nieuw hier Ik zocht ook heel lang naar een verzorgpony totdat ik een vriendin van mijn moeder sprak die thuis een paardje had staan en we maakten een afspraak om te kijken Het is een ijslander en heel erg lief dat was 2 jaar geleden en nu doe ik haar nog steeds als de andere verzorger niet kan. Maar aangezien zij al een vaste verzorger had ben ik op die stal een paard tegen gekomen dat al 2 jaar stil stond en die ben ik ook gaan verzorgen Ik heb eigenlijk echt veel geluk gehad Ik heb van iemand gehoord die hierdoor aantal verzorgponys heeft gehad dat je naar een stal moet gaan en moet vragen of ze iemand kennen die een verzorger zoekt en soms zeggen ze wij zoeken iemand Ik heb dit niet zelf gedaan maar wel van iemand gehoord
Heeiii, ik ben er ook weer eens! Ik heb een eigen pony gekregen, dus hoef niet meer op zoej, maar ik beleef nu alles anders. Dus ik ga jullie zeker helpen!
Leuk sinds wanneer? En als verassing?
]28 februari.
We wisten het wel, maar het kwam heel onverwachts!
Nala
Geplaatst: 02-04-14 20:26
Waarschijnlijk heb ik je verhaal gemist, zou je het nog eens willen zeggen? haha. En misschien een foto?
MyHu
Geplaatst: 02-04-14 20:28
MorganeR schreef:
Waarschijnlijk heb ik je verhaal gemist, zou je het nog eens willen zeggen? haha. En misschien een foto?
Mijn verhaal?
Ik ga nu Danni kijken, morgen reageer ik wel als het om mij gaat
Tip voor zoekenden: Als je het zelf druk met school krijgt, mensen met paarden vaak ook! Dat is een goed moment om te vragen, en als het klikt, mag je misschien wel blijven!
nathalie2000
Geplaatst: 02-04-14 20:35
Wat leuk nieuws allemaal! Ben wel heel erg jaloers, hihi . Heb zelf nogsteeds niets gevonsen...
Is er niet toevallig een stal in de buurt? Al is het maar een weide met paarden en een krot van een stal in de wei. Dat zijn vaak de leukste, lekker knolhobbelen, niks luxe niks competitie geen gezeur.