Weet niet ..Slaap als ik de 1e 2 uur vrij ben van half 11 tot half 9..Das dus euh.. 10 uur.. En als ik 1e uur moet beginnen van 10 tot 7.. Dus tjaa.. ..Ben gewoon nog moe
Hip Echt leuk voor je dat het gewoon je eigen paardje wordt ik vind dat ik nog steeds een keer langs ga komen
Heeeee Liz, ik vind het echt zo leuk voor je meid!Maarre, je kan dan natuurlijk niet bij de miepjes blijven...HAHA nee hoor meid, grap. Syllllllll, was je er ook weer eens Tof dat je Olga weer doet!
Pfff doe maar zo gemeen Shaar! Ja en zo onverwachts he, ik had nooooit gedacht dat Tink van mij zou worden..
Heey!Vandaag weer eens een klein sprongetje gemaakt met Uniek! Hij was echt heel braaf!Ga nu even bijlezen!
AAh, Liz echt super voor je meid !Is idd eigenlijk net zo'n penny verhaal .Maar dan moet ik eigenlijk ook van de zomer maar eens langs huppen, is het niet
Oehh leuk dat je gesprongen hebt Li Is Uniek een beetje een springer? Het klinkt een beetje té penny Volgens mij als ik wat oude penny's door ga bladeren, ik zo'n typischestrip zeker tegen ga komen
In het begin in ieder geval nog niet.Eerst even kijken hoe het allemaal uit gaat pakken met financiën!En bovendien heb ik (nog) geen trailer