hoezo zou je niet kunnen dan ? krijg ik net te horen dat de eigenaresse van pompano zaterdag en vrijdag op buitenrit gaat met andere paard, en vandaag heeft ze ook al gereden, dus morgen hoef ik ook al niks meer met haar te doen als ik al hoef te gaan, en in het weekend hoef ik dan ook niet meer te gaan, en vandaag is ze ook al geweest dus dan zie ik der 4 dagen niet
ow das minder robin hoe komt dat dan ? en ja ik wil naar weert gaan als dat de grootste is mjah longeren hoeft al niet, poetsen enz. mjah ik kijk wel hoe ik me morgen voel dan kan ik altijd nog effe gaan...
mjah ze zegt ook tegen mij van het rijden dat ze niet teveel mag rijden en dat er minstens een dag tussen moet zitten maargoed
haha ok dan ooh die kermis van weert ik wil ik wil zo veel attracties ik zei al tegen me moeder ik wil daarheen, nee, ik moet daarheen... maar zal wss toch wel niet gebeuren kermis is ook altijd zo duur vind ik
jaa inderdaad, het eerste jaar dat de booster bij ons stond was ie maar 4 of 3 euro nou is ie veel duurder, en hijs echt wel leuk... ookal ben ik bijna uit de stoel gegleden de 2e keer
nou hoog gaat ie wel, hard ook best wel, en over de kop je hebt toch wel gezien hoe hij gaat of heb je hem nog nooit gezien ? bij mij is het hoe gekker hoe beter effe lekker uitwaaien maar het moet niet al te gek zijn. ik wil ook altijd nog eens in dat bungee ding, maar die is 7 €ofzo
jaa ik was al aan het denken die heeft ook bij ons gestaan 1 jaar, mja die komt niet meer nou bij ons. ik ben er echt helemaal verliefd op op de booster ik zil hem in me achtertuin ookal past ie niet
nee dat laatste niet mja de vorige keer dat ik naar de kermis ging ging ik altijd met hetzelfde meisje, en omdat wij daar bijna elke dag tot 12 uur waren waren we kermissletten zo triest zijn die mensen he.