Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lilykashmir schreef:Okay, maar wel leuk zeg Robin:D!
Ik zelf heb dat niet, maar m'n moeder kan wel hoofdpijn bij mensen 'weghalen'zeg maar... Maar het kan idd wel wat jij zegt Patty,er zijn mensen die dat hebben..
Kan het zelf ook... niet altijd, maar vaker wel.
Agja.. bijna iedereen meent het toch beter te kunnen. En ieder zijn/haar manier is in zijn/haar ogen goed, al is dat vaak genoeg niet zo. (naar mijn zin dan weer natuurlijk. Maar over het algemeen is iedereen het er toch wel mee eens dat zagen en trekken niet hoort.)
!! Ga binnenkort samen met een leuke jongen naar de bios
. En hij heeft een broertje (16) en die gaat ook mee en een vriendin van mij ook(bijna 15). Dus wordt wel leuk denk ik
. Waarschijnlijk the da vinci code
! lilykashmir schreef:Ja, idd erg fijn...
Ik ben blij!! Ga binnenkort samen met een leuke jongen naar de bios
. En hij heeft een broertje (16) en die gaat ook mee en een vriendin van mij ook(bijna 15). Dus wordt wel leuk denk ik
. Waarschijnlijk the da vinci code
!
dubbeldate 
.
Max says hai 
Blije Mariska
Whoooww!! Dies blij
Jeuk..
*trapt tegen deur.. ik wil deruit!
Kan jij lekker niet heh
Mag dat ding daar open??
) Nu...
hmm.. dan maar dutje doen
Rot op! Jij buitenstaander
Dan maar gekke bekken trekken
Maar ik vind jou nog steeds even niet meer lief!
dan maar zo proberen.. mag ik alsjeblieffttttt????
Naar BUITEN! 
En dit doe je dan buiten

Jaja ik sta al op

!
!!! Annn schreef:weetje waar ik heel erg zin in heb, en wat over een maand en 16 dagen is ?
! Annn schreef:nee idd, je kan wel het niveau rijden, maar of je het nou goed doet? Als je blijft zitten als die loopt te stinkmodder en als je het paard met gelijke rechten *komt niet meer op het woord!!* vind ik dat je goed rijd.
(niet stom bedoelt maar het is nou eemaal zo)
Max kan flemen op commando! 

.
lilykashmir schreef:Idd Patty.

haha maarja helaas ik hoop dat ik de volgende keer wel mee kan
was egt leuk om de beesjes weer ff te zien ben 5 dage niet geweest (is voor mij erg lang
)
) Gezeten...
w8 op fototjes