Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paddenpad schreef:Ik vind het wel grappig te lezen dat de meesten die hier opzoek zijn naar een bijrijder er bijvoorbaat vanuit gaan dat ze zelf beter rijden dan de bijrijder die ze zoeken?!
Iemand er ooit over nagedacht dat er ook bijrijders kunnen zijn die meer ervaring of talent hebben en waar je als eigenaar nog iets van zou kunnen leren?
Celiien schreef:Marlis: Jammer dat ze niet eerlijk was over haar ervaring! Andere kant, na 2x rijden al zeggen dat het niet werkte, misschien moest ook zij wennen? Was er natuurlijk niet bij![]()
Wat bedoel je met dekje op de bovenkant van de rug ? Kan het me niet voorstellen
Annwfyn schreef:Marlis, ik heb al echt een aantal keer je advertentie bekeken, bijna op het pb knopje geduwd en toch maar weer weg geklikt..
Met als rede dat ik nu nog wel in Schiedam woon, maar binnenkort waarschijnlijk ga verhuizen naar een ander plekje waarbij het niet meer haalbaar gaat zijn.
Jammer dat je nog niet de juiste persoon hebt gevonden, het lijkt me echt een leuke ervaring als bijrijdster om zo'n paardje te mogen rijden.
Hopelijk kom je snel een passend iemand tegen!