x_moontjuh_x schreef:en ik ben hyper en dan heb ik nog geen eens iets in de richting van redbull gedronken
Maar wat heb je dan gegeten
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_moontjuh_x schreef:en ik ben hyper en dan heb ik nog geen eens iets in de richting van redbull gedronken
? lilykashmir schreef:x_moontjuh_x schreef:en ik ben hyper en dan heb ik nog geen eens iets in de richting van redbull gedronken
Maar wat heb je dan gegeten?
_Marinke_ schreef:Sorry,, ben er vet lang niet meer geweest.. maar heb jullie hulp nodig!
? lilykashmir schreef:Cker met hel veel stroop en suiker?
x_moontjuh_x schreef:lilykashmir schreef:Cker met hel veel stroop en suiker?
nee valt nog wel mee !
ren steeds het hele huis door (das nog niet zo erg*
maar ik ga ook helemaal los op jan smit muziek dan is het wel ernstig![]()
! Omg, welke ziekte heb jij opgelopen
? x_moontjuh_x schreef:_Marinke_ schreef:Sorry,, ben er vet lang niet meer geweest.. maar heb jullie hulp nodig!
wat is er aan de hand meis ?
nu weet ik dus niet hoe ik dat het beste kan zeggen enz. Hele uitleg staat in het toppic (en het zou handig zijn als je daar reageert)..
Hij heeft best wel leuke liedjes hoor
is best comisch.. soms
Lientjee schreef:ik ga even in het topic kijken
(dus volgend jaar,, april ofzo) En dat is inderdaad wel goed om te zeggen.. het is een "eigenaresse" nja, wel getrouwd enzo (geen kinderen) maar zij gaat zegma over de paardjes
Ik vind het prima als iemand hem erbij rijdt zodat hij zijn beweging krijgt wat belangrijk is..
En vind het ook wel aan de ene kant denk ik fijner dat er dan iemand bij is.. vooral iemand die ervaren is enzo, die kan mij dan weer helpen en zo wordt kannet een aantal keer per week echt goed gereden
(*leest morgen nog wel bij)
.
Ghehee, lig helemaal dubbel