Ja, het ging zo:
Mr. van Luit heet ie, hij geeft economie. Hij heeft altijd al een hekel aan mij gehad en ik was er al een keer eerder bij hem uit gezet. Nou, vandaag was hij weer lekker overspannen bezig.
Altijd alles en iedereen commentaar geven enz. Ik was hem echt goed beu dus was in staat er is even iets van te zeggen. Al een paar keer zei hij tegen een paar leerlingen dat ze dom waren. Dus ik vroeg (misschien een beetje bijdehand) 'kunt u uw argument onderstuinen?'. Een kwade blik in mijn richting en lichtelijk schreeuwend dat hij geen commentaar van mij wil. Daarna ging er iemand anders van mijn klas tegenin, toen zei hij twee keel 'flikker op'. Nou, dat was echt de druppel want dat pik ik dus niet. Ik zei dat ik onterecht vond omdat wij dat ook niet mogen zeggen. Ik laat me tenslotte niet zo aanspreken, dat doet hij ook niet. Blijkbaar zei ik dat op een brutale manier en hij kon mijn commentaar niet meer verdragen. Hij kookte echt toen hij zei dat ik mee moest komen. Ik ging mee naar het kamertje bij de mevrouw bij wie ik me moest melden, hij zei dat hij me niet meer kon verdragen en dat hij het niet aankon met mij in de les.
Even later ging ik mijn tas in de klas ophalen, ik stond in de deuropening en ik zei één dingetje tegen mijn klasgenootje. WEGWEZEN! Schreeuwde hij, dus ik klapte de deur dicht (ja natuurlijk was ik geiriteerd door hem!)
Hij heeft toen achter mijn rug om stomme trut gezegt. Een klasgenootje had het toen nog voor mij opgenomen en achteraf hoorde ik dit dus. Ik ben het meteen gaan zeggen tegen de mevrouw bij wie ik me moest melden (die overigens wél aardig is), zij zou het met hem erover hebben.
Ik krijg er dus vast nog wel van te horen maar ik laat me dus echt NIET uitschelden. Hoe brutaal en onbeschoft die vent mij ook mag vinden, dit pik ik niet.