Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annn schreef:Mango_ schreef:Het heeft hier toch net geplenst.Allemensen, niet normaal meer. En nu regent het alleen nog maar.
Vanaf een uur of 8.
lekker
wanneer ga je bij dat paardje kijken ?
lilykashmir schreef:Whaha.
Owja, een vriendin van mij heeft in Dronten gestudeerd, aan een school met management, maar ook met wat paardenvakken erbij, maar in ieder geval, zij heeft daar toen een Fjord verzorgt, Unet, misschien dat je daar wel eens van gehoord hebt, misschien is dat anders wat voor je, als het niets wordt met de tinker?
lilykashmir schreef:Kan wel kloppen, geen idee hoe die school heette.
Okay, leuk! Je vindt dus wel wat leuk hoor ik al
!
Okay Anne.
Ier schreef:Maar goed, ik ben zo weg mensjes..
Kus Kus!
lilykashmir schreef:Kan wel kloppen, geen idee hoe die school heette.
Okay, leuk! Je vindt dus wel wat leuk hoor ik al
!
Okay Anne.
lilykashmir schreef:Een westernpaard is opzich wel heel erg leuk!
1 van de paarden die ik verzorg is ook western aangereden, na wat tips enzo is het heel erg leuk rijden!
lilykashmir schreef:Een westernpaard is opzich wel heel erg leuk!
1 van de paarden die ik verzorg is ook western aangereden, na wat tips enzo is het heel erg leuk rijden!
veronalover schreef:lilykashmir schreef:Een westernpaard is opzich wel heel erg leuk!
Ik zou toch (denk ik) liever dressuurmatig of spring(matig of wat dan ook) rijden..