Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MyHu schreef:Heeiii, ik ben er ook weer eens! Ik heb een eigen pony gekregen, dus hoef niet meer op zoej, maar ik beleef nu alles anders. Dus ik ga jullie zeker helpen!
xZiva_ schreef:Voor degene met de spastische darm: dat is niet 'gewoon'
ik heb dat ook,en het doet best pijn! Ik kreeg medicijnen waar ik heel ziek van werd, en moest laxeermiddel omdat je darmen het zelf niet kunnen (nu bij mij gelukkig wel) maar de steken in je buik zijn geen pretje!
emily2105 schreef:xZiva_ schreef:Voor degene met de spastische darm: dat is niet 'gewoon'
ik heb dat ook,en het doet best pijn! Ik kreeg medicijnen waar ik heel ziek van werd, en moest laxeermiddel omdat je darmen het zelf niet kunnen (nu bij mij gelukkig wel) maar de steken in je buik zijn geen pretje!
Ik heb het ook. Het is lastig maar zo erg is het niet hoor. Zijn veel ergere dingen.
Tinus1909 schreef:Vanmiddag op het oude adressje even langs gegaan, waar ik vroeger altijd
een huur-pony had.
Dit is een handelstal die ook lessen en strandritten organiseert, en waar je paarden kan leasen.
Eenmaal daar aangekomen, viel ik meteen als een blok voor de Frieze kruising.
Ik heb normaal een hekel aan friezen, maar deze is zó ontzettend leuk.
Gereden.. En nu twijfelen wat ik ga doen..
[ Afbeelding ]