Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

?

Sarah kon niet mee met L, want Sarah was ziekjes geworden (mede door galabal
) Dus toen had ik Richelle met B mee gevraagd, en zijn we met B en Richelle gegaan. Lara zouden we met Katla in de bossen te gemoet rijden. En da was ook gebeurd, V beetje moeilijk gedaan, maar het ging stukke beter als vorige keer!
En we hebben wat gestapt, gedraafd, gegaloppeerd, en ik heb een stukje met V gesprongen
) Maar als je in verlichten zit staat
dan is dat niet zo moeilijk om in het 'zadel te blijven'
Dus niks gebeurd, was wel wat boos, dus ff aan de teugel door het bos laten gaan, maar daarna ging het weer goed

ben ik ff blij dat ik mezelf nog een beetje fatsoenlijk had gemaakt

Contact mee gehad? 

we hebben 5 verschillende bossen, waaronder een met een groot ven! en dan gaan we picknicken 
Citaat:Maar wil toch nog ff dit 'grote' nieuwtje vertellen;
Mijn tante (die bij eigenaar van V werkt) heeft gisteren gevraagd of dat V verkocht zou worden.
Het antwoord, van de vrouw van de eigenaar: 'Waarschijnlijk niet, en zo wel dan is D de eerste die
het weet! '![]()
Nu zit ik dus wel met gemengde gevoelens; Enerzijds is dit mooi nieuws, ze blijft! Maar anderzijds, ik had haar ook
graag nú al gehad! Ik heb namelijk al een stal weten te regelen, alles uitgeteld van onderhoudskosten,
tot harnachement...
.. Maar ja, als ze wordt verkocht, wordt ze zeker weten van mij, en dan mag ik haar nog steeds bij die mensen stallen!!!
doen we volgende keer misschien 

Gingen we zo n stukje arm in arm lopen. Ik moest zooo lachen 

SCROOOOGE SCROOOOOOGEEE.
$

:

ik heb ze net in bed gelegd nu maar weer lekker tv kijken en bokt'en 

zijn 2 kindjes, alleen er is een extra jongetje want die blijft hier logeren en die is nogal heel hyper (kan best zijn dat hij ADHD heeft) maar die was dus veel aan het rond rennen en we waren zegmaar aan het stoeien 3 tegen 1
ik was de pineut en hij ging gewoon knijpen enzo
maarja de andere 2 zijn superlief! als ik binnen kom krijg ik altijd een knuffelattack