Meetingalarmen rinkelden Ik, Shaar & Liza, Een hele leidense Meeting Mijn laptop die nog steeds niet terug is waarin alles vervangen word behalve de buitenkant.. ik schrijf een verhaal Lonan doet vervelend bij Ier.. Erm.. er zijn serieuze gesprekken gevoerd
Eigenlijk ging mijn vorige relatie dus al paar maanden niet goed Had me min of meer al neergelegd bij het feit dat het niet lang meer zou duren, de vraag was alleen wanneer barst de bom.
En ja voor Kerst kwam m’n vriend er zelf mee af van ja ik zat te denken dat het beter uit is. Dus ja toen was de knoop doorgehakt (ik liep al lang met die gedachte rond…)
En Kevin was er om mij te steunen, kwam zelfs met een teddybeer af, waren niet eens samen en ik kende hem een week. Echt heel lief. En hij zei ook van ik wil geen misbruik maken van de situatie ofzo. Stelde ik echt wel op prijs.
Ik wou eigenlijk geen relatie, maar ja gevoelens kies je dus niet en nu zijn we toch samen en ben echt gelukkig.
Ik ben ook hééééél lang geleden lid geweest van de vzmiepjes In deel 1 ofzo Maar toen zat ik er niet lang toen praate iedereen door elkaar.. en was het gewoon niet gezellig..
Laatst bijgewerkt door BellyBel op 17-01-07 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt