.Bossen is best oké
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
!
. Ik had dat meisje mail gestuurd met daarin eerst dat ik snap dat zij hartstikke blij is dat ze hem kan huren enzo, blabla, maar daarna mijn kant, dat ze ook best arrogant doet enzo... Voilá Ze had me gelijk niet meer geblokkeert
. 
.

toen nog gewoon lol gehad enzo, toen was het kwart over 8 zij was klaar met rijden en was uitstappen, Ik ging even in het schuurtje appels snijden kom ik terug zit ze te galoperen!!! ze heeft zowat 20 minuten(zolang rijden wij altijd) lopen galoperen, nouja ik dacht boeiend laat der maar, en heb olfert ff eten gegeven zij ondertussen klaar en courage laten rollen. nou courage appel gegeven en op stal gezet. Ik maak het hoofdstel schoon hang het even op en geef courage nog een knuffel. Zij zit al een beetje ongeduldig te wachten, ik eerst die bak waar de appel in zat pakken ben op de helft vergeet het hoofdstel neem die mee terug staat ze al bij de fietsen..
?
. Geen foto's gemaakt
?
Miiessy schreef:Nog een leuk filmpje die ik vond van winoontje toen ik dr een keer los gooide![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HsyWVDcMV5s

!