Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MorganeR schreef:Om even een paar vragen in te halen: Eerste verzorgpaard of niet? Nee ik heb hiervoor twee tinkers(Rico en Biggi), een belgisch trekpaard(Bubi), 2 haflingers(sabanah en max), een arabier(pascha) en een shetlander(sientje) verzorgd.
Wat mag ik met mijn (hopelijk toekomstige) verzorgpaard? knuffelen, poetsen, in de buitenbak rijden, buitenrijden, wandelingen maken.
lienieminie schreef:@maatje987 heb je finesse al bezocht? zo niet wanneer ga je? en wat was de uitslag van de bloedtest? gaat het al beter?
MorganeR schreef:@Maatje, Yep! Het was echt super jammer dat ik daar weg moest (elk paard behalve de shetlander stond op dezelfde stal en de eigenaresse van een van de paarden was ook de eigenaresse van de stal. Zij vroeg steeds meer en meer geld en ik mocht steeds minder, ook deed ik zowat alles volgens haar verkeerd. Dus toen ik dat paard niet meer verzorgde wou ik daar niet meer zijn om niet eraan herinnerd te worden.)
Hopelijk kan ik het paard waar ik zondag heen ga nog jaaaaaren verzorgen.
Yezzi schreef:Wat lief Ziva! Ook eentje van jouw verzorgpaard? Of is dat een hengst/ruin?
lienieminie schreef:dat is dan jouw probleem
MorganeR schreef:Goh Ziva, dan heb je echt geluk! Veel mensen vinden er geen een, laat staan 2 in 1! Al heb ik dat geluk gelukkig ook zelf eens mee mogen maken hihi.