Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_PatriciaH schreef:Brrrr ben zo klaar met bijrijders....ik hou er iedere keer weer rekening mee maar ze zeggen elke keer weer af
mnkortleve schreef:_PatriciaH schreef:Brrrr ben zo klaar met bijrijders....ik hou er iedere keer weer rekening mee maar ze zeggen elke keer weer af
En dan vaak nog diep beledigd zijn dat je ze weg stuur omdat hun zich niet aan hun afspraken houden.
Hier is het helaas met de autistische jongen ook niets geworden, hij bleek toch te veel begeleiding nodig te hebben die ik omdat ik niet thuis ben helaas niet kon geven, alleen laten ging niet er moest echt iemand bij zijn, hij zei heel vaak af net voordat hij zou komen voor mij absoluut niet handig omdat ik mijn dag er al wel naar gepland had.
Best jammer het was een aardige jongen die ook best goed kon rijden.
Ik zou eigenlijk wel iemand willen die lekker op een zaterdag de tijd heeft om mij ook met mijn andere paarden te helpen, daar komt nu weinig van.
Marocje schreef:Balen Patricia, jij bent ook al een tijd op Zoek?
OsMo schreef:Hallo mag ik hier jullie aandacht vragen voor mijn paard. Hij staat nu te koop maar als ik via dit topic toch nog iemand kan vinden die een paard zoekt om te leasen dan zou dat mooi zijn.
Paard staat in Friesland omgeving Drachten.
Helaas zit ik op de phone en kan geen linkje plaatsen maar via mijn boktnaam kun je hem wel vinden op de boktmarkt.
Anke schreef:Ik vind 40,-/maand veel voor 1/2 keer per week wat te grondwerken.
Dat je geld vraagt om te rijden, kan ik goed begrijpen.
Plukje schreef:Ik ben/was gezegend met een ontzettend leuke bijrijdster, maar ik ga mijn paard verhuizen naar een andere stal. De nieuwe stal is voor mijn bijrijdster echt niet te bereizen, dus met pijn in mijn hart moet ik op zoek naar iemand anders.
De zoektocht valt me altijd weer zoooo tegen.
Ik heb een écht oprecht leuke merrie waar mijn bijrijdster alles mee mag doen. Ze is makkelijk, super braaf en heel werkwillend. Daarnaast is het gratis!!
Helaas is mijn netwerk in de omgeving niet heel groot, dus ik ben een beetje afhankelijk van Bokt.
Lianne86 schreef:Hier nu het probleem dat ponylief er niet zo goed tegen kan dat het bij mij "tralalalalaah" is en bij de bijrijdster wel wat meer werken. Vroeg vandaag net iets meer van hem (hij liep niet voorwaarts, reageerde niet op mijn been, dus ik gaf hem een tikje bij, volgende volte ging lekker, springt ie in de hoek opzij en achteruit vanuit een drafje... en ik zat daar dus met mijn lange teugeltjes en verwachte dit niet... Dus lag er af... Weet niet wat het beste is... Verzorgster ook gesproken, 1 ruiter zou beter voor hem zijn... En misschien moet ik hem gewoon weg doenWant ik zie het rijden niet meer zitten, waarvoor ik hem gekocht heb, gaat ook niet.... Dus twijfel....
Nu dus iemand zoeken die hem 4-5x per week wil rijden... of hij gaat eruitAls ik hem niet meer vertrouw en ik heb met hem eigenlijk geen klik.... (iig niet zo als bij mijn vorige paardje...) waarom dan doorgaan?
Lianne86 schreef:Hier nu het probleem dat ponylief er niet zo goed tegen kan dat het bij mij "tralalalalaah" is en bij de bijrijdster wel wat meer werken. Vroeg vandaag net iets meer van hem (hij liep niet voorwaarts, reageerde niet op mijn been, dus ik gaf hem een tikje bij, volgende volte ging lekker, springt ie in de hoek opzij en achteruit vanuit een drafje... en ik zat daar dus met mijn lange teugeltjes en verwachte dit niet... Dus lag er af... Weet niet wat het beste is... Verzorgster ook gesproken, 1 ruiter zou beter voor hem zijn... En misschien moet ik hem gewoon weg doenWant ik zie het rijden niet meer zitten, waarvoor ik hem gekocht heb, gaat ook niet.... Dus twijfel....
Nu dus iemand zoeken die hem 4-5x per week wil rijden... of hij gaat eruitAls ik hem niet meer vertrouw en ik heb met hem eigenlijk geen klik.... (iig niet zo als bij mijn vorige paardje...) waarom dan doorgaan?