Ik moet nog een hele week wachten (Ik weet niet hoe vaak ik het al gezegd heb haha) dus ik ga hier echt helemaal kapot van de spanning en zenuwen en ik wil er het liefst nu al heen rennen maar helaas... Die stomme proefwerkweek neemt al mijn tijd in beslag!
Ik een haflinger van 4/5 ? Karamelle ik weet haar ras niet Een shet (die ik nog steeds verzorg Heidi ) Een Quarter (die ik ook nog steeds verzorg) En nu een Tinker (Snowy )
Laatst bijgewerkt door xLHHx op 30-03-14 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 30-03-14 13:33
love_horse1 schreef:
Ik een haflinger van 4/5 ? Een shet (die ik nog steeds verzorg Heidi ) Een Quarter (die ik ook nog steeds verzorg) En nu een Tinker (Snowy )
Arie was 6/7 En K moet er ook nog bij.
lienieminie
Geplaatst: 30-03-14 13:35
Yezzi schreef:
Wat geskipt?
nee niet door jou!! door een paar andere hier maar ja als ik dit erop zet is het weer een offtopic.. dus ja
xLHHx
Geplaatst: 30-03-14 13:35
Yezzi schreef:
love_horse1 schreef:
Ik een haflinger van 4/5 ? Een shet (die ik nog steeds verzorg Heidi ) Een Quarter (die ik ook nog steeds verzorg) En nu een Tinker (Snowy )
Arie was 6/7 En K moet er ook nog bij.
Hah ik wist het effe niet meer , maar ik weet K haar ras niet , maar ik zet der erbij!
xLHHx
Geplaatst: 30-03-14 13:36
lienieminie schreef:
Yezzi schreef:
Wat geskipt?
nee niet door jou!! door een paar andere hier maar ja als ik dit erop zet is het weer een offtopic.. dus ja
eigenlijk alles maar ben nog niet op buitenrit gegaan
Anoniem
Geplaatst: 30-03-14 13:45
Bij mijn eerste verzorgpony rijden, af en toe longeren en heeeeeel veel knuffelen! Lekker laten rollen als ze gezweet had en op de warme dagen helemaal wassen.