Nou omdat Patty mij perse terug wilde hebben (en nog wat mensen) En ik sommige van jullie heel erg aan het missen was.. hier ben ik weer 
Dat gedoe met Ier, het zal nooit goedkomen, dat weet ik helemaal zeker.. Ik irriteer haar, en zij mij.. nou daar moet ik dan maar mee leven en zij ook.. Maar oke, genoeg gedoe daarover..
Als jullie maar weten, de volgende keer zout de ander maar op, Het was hier super gezellig altijd, maar dan vind ik het jammer dat 1 persoon het moet verzieken (en ga nu niet zeggen dat ik het altijd doe, want als je het topic terugleest zie je dat het vaak bij de ander ligt!)
Oke genoeg gezeik, krijg pijn aan mijn vingers..
Nou lekker kom meteen met gezeik aan, heb waarschijnlijk mijn arm gekneust, Wilde vandaag mijn tas neerzetten op school, hoor ik ineens heel erg krak want mijn arm draaide, Naar de dokter geweest, het was iig niet gebroken want ik kon hem nog een beetje bewegen, maar hij is waarschijnlijk gekneust.. Best wel balen dus, kan ik niet rijden, jammer.. Jaa de dokter zei van ; ja je mag wel rijden, als je maar stopt wanneer je er erge last van krijgt..
Oke genoeg gelult..