ik hou van sneeuw behalve als je ongelukken op et ijs krijgt war ik goed in ben 3 jaar is niet erg hoor robin, dat heb ik zo vaak als ik iemand leuk vind
Eerst mijn eigen commetnaar Mijn handen te hoog : eerst had ik ze altijd super laag, en nu weer te hoog, dus het is even zoeken naar de goede stand van mijn handen Mijn tenen steken ontzettend naar buiten
Enne, Zonder Thiedemann! Zeer charmant sta moment En alweer Blijheid
Dit was het voor even, ik ga de rest uploaden bij mijnalbum ofzo, want imageshack doet irritant..
hahah me hond komt net van de dierenarts.. er moesten tandjes getrokken worden (alsof er nog niet genoeg uitzijn ) maar ze was onder narcose, en ze kijkt nu zo duf en dan zeg ja aahhh en dan gaat dat staartje zo heel zwak op en neer echt schattig
Laatst bijgewerkt door Annn op 24-08-06 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt
owja.. die bange hengst bij stageplek.. vandaag was echt goed van um! Ie vraagt nu zelf om aandacht en aangeraakt te worden. En kon um vandaag, laterna gewoon aaien stuk boven zun neus. En helemaal laterna zelfs me hand op zun voorhand en bij zun voorplek wat kroelen zonder dattie iets deed Gaat al stukken beter. Als ik um nu waarschuw eerst en dan me hand naar um toe doe blijft tie ook nog fijn normaal staan. (eerder ging die dan al direct wegduiken enz.)