Marocje schreef:Meggiesannie: Ik 'zoek' een verzorger/bijrijder. De leeftijd maakt me niet heel erg uit, maar hoe je ermee omgaat dus wel. Het is een kleine pony waar ik wel op rij, maar je moet dus niet te groot/zwaar zijn wil je erop gaan.
Het is een super gevoelige pony, dus ik kijk als eerste naar de klik. Natuurlijk heb je die niet meteen, maar het is wel bepalend hoe je op de pony reageert en andersom. Je moet dus rustig en duidelijk zijn.
Ik heb mijn 10 jarige buurmeisje eens meegenomen, en die hadden een goede klik. Rijden zat er nog niet in, maar ze mocht wel uitstappen. Helaas ging dat dus al niet goed: een onverwachte beweging en de pony was weg --> zij vloog eraf.
Verder kijk ik dus of ik wat info kan vinden over iemand, als ik diegene echt niet ken. Dus als diegene via bokt reageert, zal ik ook bij een paar berichten van die persoon kijken, om te zien hoe diegene is/overkomt. Als ik dan (meerdere?) negatieve dingen lees, dan haak ik ook af. Die negatieve kunnen dingen zijn die die persoon zelf heeft geschreven, maar ook wat over die persoon geschreven wordt.. Maar het is niet zo dat ik bij 1 negatief bericht gelijk iemand uitsluit hoor, dan zal ik hierop ingaan en mijn 'zorgen' delen.
Dat begrijp ik hoor, als ik een pony had zou ook niet de eerste de beste erop mogen rijden etc.
Hoe gaat het met je buurmeisje?
Wordt er dan negatied hie op bokt over leden gepraat, waar?