Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:52

Hier is het moeilijk te vinden omdat ik bepaalde eisen heb, dit vanwege een kleine pony waar je natuurlijk niet een te groot en zwaar iemand op wilt hebben.
Merk dat het beide moeilijk is te vinden : bijrijdpaardn en verzorgers!
Mocht iemand in amsterdam zuid oost mijn pony willen doen hoor ik het graag:
[EA-VP] [AP]Amsterdam: Pony zoekt bijrijder

LoveJorre1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:05

vroeger stonden ze echt in de rij om mijn paarden te verzorgen, dus ik ging er van uit dat ik nu ook weer snel iemand had gevonden voor mijn nieuwe friese merrie, nou NIET dus... Ze is dan ook nog maar 2 jaar, maar daar kan je ook heerlijk mee tutten en straks als ze is ingereden mogen ze ook gratis blijven rijden. Echt jammer dat zo moeilijk is op dit moment. ( Dus zoekt iemand een leuke grote friese merrie om lekker mee te tutten uiteraard gratis pb me ) :D

Spetterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:28

waar in de buurt zoek je iemand dan en wat voor een soort paard is het en wat is de minimale tijd hoelang de mensen moeten kunnen rijden en wat moeten ze allemaal doen ?
ik ben zelf ook bijrijdster ik rij nu op een pony die eigenlijk teklein voor mij is maar het is echt zo een schatje ik kan haar niet laten gaan, ze is van mijn beste vriendin, mijn vriendin die rijd op dat andere paard. we ruilen soms ook wel van als zij op de kleine fjordje wil. maar als het in de buurt van wierden en vrienzenveen en de pollen en hoge hexel is dan zou ik je best wel willen helpen alleen ik moet dan ook nog wel naar het fjordje maar daar rijd ook nog weer een ander meisje op. maar laat het me maar even weten in een berichtje op het account.

xxliefs *D

Summy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:21

Het ligt inderdaad heel erg aan de eisen die een verzorger heeft, maar natuurlijk ook die de eigenaar heeft.
Ook ik kan niet echt iets vinden of het word net voor m'n neus weggekaapt. :+

lizaaaa

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 17:29

ik had bijna een afspraak met lovejorrie,
Klonk heel leuk!
Blijkt dan toch weer de afstand te ver :P
Maar ja!
Ik blijf zoeken

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 17:45

ik ben weer paardloos, ik ging te vaak weg, vriend woont in engeland, dus elke vakantie was ik de hort op

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:47

ik ben juist op zoek nar een verzorgpaard..
jammer genoeg kan ik niet bij betalen en iedereen die hier in de buurt woont vraagt geld.
en alle andere paarden zijn te ver weg die wel gratis zijn.
Ik hoop dat je ondertusse al een goede verzorgster hebt gevonden!!

Kelperpau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 22:12

Ik zou wel willen.. Maar ik woon te ver weg :(

rosantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:09

Hallo dames\heren: *D
ik ben Rosanne

en ik ben dringend opzoek na een bijrijdster
met ervaring voor mijn merrie draver
ze is een half jaar onder het zadel
maar moet nog veel leren
je moet duidelijk en Conseqent zijn
het is een rustig paard waar je een leuk buitenritje
mee kan gaan maken ...
ze staat in Ritsermezyl dat is 15 km vanaf Leeuwarden

Met vriendelijke groet,
Laatst bijgewerkt door Nessah op 11-08-10 08:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telefoonnummer verwijderd.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:14

Andersom is het ook hoor: ik ben al maanden op zoek naar een leuk verzorgpaardje maar ik kan niets vinden. Ik woon in Spijkenisse, dus er is niet veel.. Dus als iemand iets heeft in de omgeving spijkenisse..(A)

Bacardyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:16

ik ben juist al een tijdje opzoek.
soms zie ik wel wat staan maar dan is het 18+ en moet je 150 euro betalen,
en dat ga ik gewoon niet redden.
maar blijf nog steeds opzoek!

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:52

ik zou het graag willen, maar in bij mij in de buurt is er heel weinig vraag, echt gek.

sanpan

Re: hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:21

Switchy schreef:
ik heb nu ook t probleem dat ik geen bijrijder kan vinden, voor mn bijrijdpaard. de andere verzorgster kan niet ivm gezondheidsproblemen... zo lastig... heb echt al zo veel meide van mn studentenrijclub benaderd, maja die hebben dan weer geen tijd ivm studie en feestjes..

iemand toevallig op zoek naar een bijrijdpaard in bunnik?

heey ik zou het leuk vinden.
maar ik heb nog heel veel te leren.
ik weet niet veel over ziektes.
maar ik wil wel veel leren.
ik begrijp dat u daar geen zin in hebt.
maar als u het niet erg zou vinden om een manege rijder die alleen kan borstelen en rijden en met pony ,s lopen en longer een beetje.
na als u het niet erg vind om mij alles uit te leggen mail dan naar diersan@gmail.com

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:25

Wij hebben ook eens een hele poos gezocht naar een bijrijdster maar kon er nooit een vinden, terwijl we een schat van een tinker in de 'aanbieding' hadden destijds, en er niets voor vroegen.
nu is het niet meer nodig maar ik vond het echt vreemd dat ik niemand kon vinden.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 08:36

Ik ben nu op zoek naar een bijrijdster voor mijn New Forest pony. Mijn oude bijrijdster heeft aangegeven dat ze er mee gaat stoppen en ik hoop echt dat ik iemand zoals haar kan vinden. Ik vraag geen vergoeding, maar heb wel als "eis" dat hij/zij minstens één keer per maand een les volgt op Kaylak.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:39

ik snap er zelf ook niets van.
Eerst stond er op marktplaats VEEEEEL meer gezocht dan aangeboden
maar ligt zeker aan de regio! In het midden van het land daar is er veel moeilijker aan te komen dan bijv in regio's waar bijna iedereen een lap grond heeft.
(Dus een eigen paard er op zet -Sommige hebben niet eens echt een idee hoe en wat ,maar vinden het gewoon ''leuk'' een paard te hebben :? -Zie hoe ze verzorgt worden ,,, alleen zetten ,, Veel te lange hoeven etc- )

Ik zelf fiets(te) 9 km voor mijn verzorgpony en ja. ik woon in het noorden > Veel mensen met eigen paard) maar toch had ik dat ervoor over.
En nu nog steeds kom ik bij die mensen op bezoek hoor :))

Die 9 km heen en 9 km terug intereseren me dan echt niet :)

sharintje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 12:43

Toch gek vind ik. Ik ben al bijna een jaar opzoek naar een verzorgpony, maar het lukt niet. (nouja, ik heb wel een aanbod, maar dat duurt nog een tijdje)
Er zijn op marktplaats veel meer "pony gezocht" advertenties dan "pony aangeboden" advertenties.
Ligt denk ik aan de regio.

Iemand verzorgster in Lelystad gezocht?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 12:44

Ik vindt het juist moeilijk om een verzorg paard te vinden ben sinds oktober ongeveer al op zoek heb op bokt&marktplaats een advertentie staan terwijl veen mensen een bijrijdster nodig hebben volgens mij. Misschien is het voor mij ook moeilijker omdat ik geen bij dragen mee betaal aan het verzoren voor een verzorg paard.
Hebben mensen geen bijrijder nodig in Amsterdam ?

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:46

Je leeftijd en je ervaring maken het moeilijk om een serieus bijrijdpaard te vinden.. Hier in de omgeving is bijna alles 18+, en vragen vaak L/M niveau.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:51

xdniesje schreef:
Je leeftijd en je ervaring maken het moeilijk om een serieus bijrijdpaard te vinden.. Hier in de omgeving is bijna alles 18+, en vragen vaak L/M niveau.

ja hier ook dan is het weer 16 + en dan vraag ik bijvoorbeeld ik ben 15 en ik word dit jaar nog 16 dan vinden ze het niet goed ze willen perse iemand die al 16 wordt snap ik niet want ik wordt dit jaar nog 16 maar goed.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:52

Wat ik ook niet snap is dat mensen een bijdragen vragen aan hun verzorgster hebben meer mensen hier problemen mee ?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:52

Ik ben zelf ook al weer eventjes opzoek. Veel berichtjes gehad van meiden van een jaar of 15, die alleen nog maar manege ervaring hebben. Tsja, dat werkt nou eenmaal niet op die meid van mij, die heeft een duidelijke consequente aanpak nodig van iemand die weet wat ze doen.

En voor de rest ben ik niet moeilijk, ze mogen er alles mee, ze hoeven bijna niets (sta volpension) dus het gaat alleen om poetsen en rijden. Het enige wat ik vraag is dat iemand weet wat ze doen, en dat ze 1x in de maand les nemen bij mijn instructrice... En dan zit ik in de randstad, vlak bij Utrecht, je zou toch zeggen dat je zo iemand gevonden hebt...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:53

Chantaliiejj schreef:
Wat ik ook niet snap is dat mensen een bijdragen vragen aan hun verzorgster hebben meer mensen hier problemen mee ?

Soms is het best logisch. Jij mag rijden op het paard van een ander, en hebt er dus ook lol van. Ik snap best dat mensen daar wat geld voor willen hebben, ook omdat het n beetje het kaf van het koren scheid...

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:55

Dat de eigenaren van een paard op eigen kosten een les van hun eigen instructrice vragen aan hun bijrijder dan begrijp ik nog wel

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:56

Vjestagirl schreef:
Chantaliiejj schreef:

Soms is het best logisch. Jij mag rijden op het paard van een ander, en hebt er dus ook lol van. Ik snap best dat mensen daar wat geld voor willen hebben, ook omdat het n beetje het kaf van het koren scheid...

kijk verzorgd het paard van een ander dus waarom zou je die gene er voor moeten betalen als je een paard van een ander verzorgt eigenlijk moet die gene jou dan betalen(De verzorgster) de bijrijder verzorg het paard