Citaat:ik gun mjn paard een extra vriendinnetje en doe daarvoor een stapje terug.
Citaat:Ik stel mijn paard ter beschikking omdat ik het een ander die een eigen paard niet kan betalen ook gun om echt een band op te bouwen en veel te leren op een soepel, braaf paard.
Sorry hoor maar hier krommen mij dus ook mijn tenen van! Geloof je dat nu echt zelf?

En wat een onzin om iemand te laten betalen voor ALS er iets stuk gaat. Als er iets stuk gaat kan de verzorgster het toch gewoon vergoeden. Er bestaat ook nog altijd zoiets als een WA-verzekering hoor. Daar ga je toch geen stallingskosten voor meebetalen.

Ik ken iemand die zoekt ook een bijrijder/verzorger voor haar paard met als doel haar paard op een gegeven moment te kunnen delen ook ivm de kosten. Kijk dan ben je gewoon eerlijk en niet verkeerd bezig. Misschien als ik ietsje meer geld had maar net geen geld genoeg dat ik ook wel zo'n oplossing zou zoeken maar ben daar dan gewoon eerlijk over en kom niet met vreselijke sociale verhalen 'dat je de ander ook wat gunt'.