Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoppieFilou schreef:Vind het stiekem wel grappig dat er zo veel mensen zijn die een bijrijder zoeken, maar ook zoveel bijrijders die een bijrijdpaard zoeken. Al snap ik natuurlijk wel dat je niet zomaar de eerste de beste met je paard laat werken/omgaan.
Eske_B schreef:Zulke mensen zijn er wel... maar die zijn meestal geen 18+ denk ik, maar 12-16.
Ik heb zelf ook genoeg geveegd, klusjes gedaan, enzovoorts. Ben nu 20 en zou het nog heerlijk vinden om te knuffelen en tutten. Maar voor hele middagen klusjes en knuffelen zou ik geen tijd meer hebben.(en zou ook liever 1 of 2 vaste paarden hebben, maar dat is mijn eigen voorkeur) Eerder 's avonds 2 -3uurtjes ofzo. Denk dat meer dat hebben van mijn leeftijd.
Champ0 schreef:Nee dat vind ik ook.
Als ik naar een paard ga zorg ik dat zijn stalletje er netjes bij ligt, het paard goed verzorgen voor en na het rijden..
Rijtechnisch verbeteren 2x in de maand lessen op eigen kosten natuurlijk.
En dan alsnog een flink bedrag per maand betalen?
Ik denk dat het heel wat waard is hoe iemand met je paard en spullen om gaat maar dat zal wel aan mij liggen haha!
Als ik naar een paard ga zorg ik dat zijn stalletje er netjes bij ligt, het paard goed verzorgen voor en na het rijden..
Ik denk dat het heel wat waard is hoe iemand met je paard en spullen om gaat maar dat zal wel aan mij liggen haha!
miramii schreef:@Tigra oneens. Zijn zat eigenaren die er niet aan te hoeven verdienen dat ze hulp krijgen. Hangt ook af van de situatie, het paard, de rijkunsten en verzorging die erbij kom kijken. Maar die discussie is nu al zestig keer gevoerd, lijkt me overbodig om daar weer aan te beginnen.
@Champ0 Blijft een kwestie van vraag en aanbod. Omgeving Amsterdam is nou eenmaal laag in aanbod van paarden, hoog in vraag. Hoe hoger de vraag voor paarden, hoe aantrekkelijker om een bedrag te vragen. Dan schift je de boel (voor sommige bijrijders is een bijdrage een motivatie om structureel te blijven komen) en heb je een financieel steuntje in de rug.
Gewoon blijven doorzoeken, zit er vast wel een keer een bij zonder bijdrage of met een lage bijdrage. Overigens zou ik je advertentie uitbereiden, hij nodigt mij niet echt uit tot gesprek. Welke dagen, je ervaring (manege/bijrijder/eigen paarden), bereid tot bijdrage, je mogelijkheden, wat je zou zoeken ect.
DatBenIkNou schreef:In deze regio is het helemaal niet lastig idd om een serieuze betalende bijrijdster te vinden,is mijn ervaring. Het is ook maar net wat je te bieden hebt. Een leuk sportpaard op een fijne stalling een aantal dagen tot je beschikking hebben, maar niet alle zorg en financiële lasten daarvoor hoeven dragen wordt gewoon niet heel veel
Azmay schreef:Pfft reageerde weer een volwassen vrouw, super fijn. Vanmorgen afgesproken maar heb al weer een mailtje binnen dat kind ziek is.
Vind ik zo lastig, wil ik dan nog wel proberen als dit meteen de eerste keer al zo gaat? Wil er wel een beetje van op aan kunnen dat ze ook echt komt als ik wat af spreek
Azmay schreef:Pfft reageerde weer een volwassen vrouw, super fijn. Vanmorgen afgesproken maar heb al weer een mailtje binnen dat kind ziek is.
Vind ik zo lastig, wil ik dan nog wel proberen als dit meteen de eerste keer al zo gaat? Wil er wel een beetje van op aan kunnen dat ze ook echt komt als ik wat af spreek
Rena100 schreef:Kan ook zijn dat het kind anders naar school was? En nu thuis is omdat die ziek is? Ik zou zo'n persoon echt nog wel een kans geven hoor, ziek zijn van je kind is echt wel overmacht.
Mocht ze nou de tijd zelf kunnen indelen, zou ze bijvoorbeeld inderdaad een oppas kunnen regelen of 's avonds naar paard gaan wanneer man/partner/oppas thuis is. Dus mocht het in de toekomst weer zijn dat kind ziek is, dan zijn er nog veel andere uurtjes op een dag waarop je wel naar het paard kan lijkt me.