Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_PatriciaH

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:07

Ik heb een hele tijd geleden een onwijs leuke mail van iemand gehad die haar zelf deed voorstellen en toen pas meer over de paarden vroeg en wat de bedoeling was enz. ik heb haar laten komen en na een week was ik haar al helemaal zat....nu kreeg ik dus vorige week een reactie waar alleen in stond dat ze meer informatie wilde en of er kosten aan vast zaten? dus ik dacht "nee hè, wat is dit.." ik heb haar uit fatsoen terug gemaild en krijg netjes antwoordt op mijn vragen en ze gaf dus aan dat ze eerst wat meer wilde weten voordat ze een hele mail ging maken met al haar prive dingen erin, kan het me nu best voorstellen maar het kwam wel heel raar over.....ze is nu een paar keer mee geweest en tot nu toe gaat het heel goed dus misschien toch netjes blijven en terug mailen wie weet wat er uit komt!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:28

Echt stom, al die mensen die mailen en dan toch terugkrabbelen en niets meer laten horen... mail dan niet -O-
Ik heb helaas nog 0,0 reactie op mijn bijrijder gevraagd-advertentie |(

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:41

justdiesel schreef:
Oke dat klopt, maar bij de mijne staat duidelijk de plaats vermeld....
En dan nog kan je iets meer typen als alleen waar staan de ponys..... :roll:

Een plaats zegt ook niet altijd alles :P Een paard aan de andere kant van mijn plaats is voor mij bijv. te ver weg, aangezien ik er met de fiets naartoe wil kunnen en dan vind ik een half uur fietsen genoeg. Dat is ook realistisch omdat ik hier vlakbij het Amsterdamse bos zit, dus echt veel stallen op fietsafstand binnen een half uur. Ik wil liever niet te ver met de fiets omdat ik in de winter door de sneeuw en over gladde wegen ook nog naar stal moet kunnen komen

Haha ja dat wel, een beetje interesse en enthousiasme laten zien mag wel :))

Zoek schreef:
Ik heb een hele tijd geleden een onwijs leuke mail van iemand gehad die haar zelf deed voorstellen en toen pas meer over de paarden vroeg en wat de bedoeling was enz. ik heb haar laten komen en na een week was ik haar al helemaal zat....nu kreeg ik dus vorige week een reactie waar alleen in stond dat ze meer informatie wilde en of er kosten aan vast zaten? dus ik dacht "nee hè, wat is dit.." ik heb haar uit fatsoen terug gemaild en krijg netjes antwoordt op mijn vragen en ze gaf dus aan dat ze eerst wat meer wilde weten voordat ze een hele mail ging maken met al haar prive dingen erin, kan het me nu best voorstellen maar het kwam wel heel raar over.....ze is nu een paar keer mee geweest en tot nu toe gaat het heel goed dus misschien toch netjes blijven en terug mailen wie weet wat er uit komt!

Ja ik heb het zelf dus een paar keer zo gedaan dat ik me helemaal heb lopen voorstellen, en dan bleek het uiteindelijk wat te ver weg te zijn of je krijgt helemaal geen reactie. Ik begrijp dat je denkt "Goh vraag ik om een voorstelbericht krijg ik alleen een hoopje vragen toegestuurd" :)) Maar ach, positief denken, dat betekent wel dat 't iemand is die alles goed in overweging wil nemen en dus denkt voor dat hij of zij doet. :+

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 12:31

Ik heb ook wel is gehad dat ik reageerde op een advertentie op marktplaats die er dezelfde dag nog op was komen te staan. Een uitgebreide en enthousiaste mail gestuurd, mij daarin voorgesteld enz.
Krijg ik 1,5 week later een mail. Sorry ik heb al iemand gevonden.

En ik heb ook wel is een hele korte mail gekregen met daarin: Ik heb 2 paarden, je kunt mij bellen op *telnr*
Dus ik gebeld maar de paarden stonden 40 min enkel met de auto van mij vandaan.

Snap dus in beide gevallen dat het vervelend is als je een hele mail stuurt en of geen reactie terug krijgt of vervolgens een afwijzing of net wat. En ik snap ook dat vervelend is als je alleen maar een paar vragen toegestuurd krijgt.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:25

Sheran schreef:
Nou, laat al die 13-jarigen je probleem maar lekker oplossen dan!
Bijrijders moet je ook wel een kans geven vind ik, ze zullen het in het begin niet allemaal perfect doen en je zult er veel in moeten investeren in het begin. Ik denk dat een bijrijder je in het begin meer tijd kost dan als je gene bijrijder had gehad (anders is het wel een heel geweldige bijrijder, daar teken ik voor). Maar als ze goed luistert en dingen in zich opneemt kan ze steeds meer zelfstandig doen.

Als ik het zo hoor zou ik straks niet veel moeite moeten hebben met het vinden van een verzorgpaard... alleen hopen dat er eentje in de buurt is! En dat ik het paard ook wil :'). Want ik vind zelf alleen maar poetsen niet leuk meer.

Ja wat ik als ik zou toch eigenlijk ook wel een bijrijdpony willen ruiter heb er nog nooit een gehad maar ik snap niet dat sommige zich zo uit de hoogte gedragen terwijl ik denk het is toch ontzettend aardig dat je mag rijden en dan zou ik geen grote mond geven dat vind ik niet gepast en aso helaas zijn er zo ver ik kan vinden in mijn omgeving weinig verzorgpony's en rijd ik ook geen wedstrijden du word het niets en ik bven geen 16 maar heb wel verantwoordelijk heden nou dan kan ik er nu dus naar fluiten ik wacht nog wel 3 jaar zucht ik kan niet wachten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:53

Marlinda schreef:
justdiesel schreef:
Oke dat klopt, maar bij de mijne staat duidelijk de plaats vermeld....
En dan nog kan je iets meer typen als alleen waar staan de ponys..... :roll:

Een plaats zegt ook niet altijd alles :P Een paard aan de andere kant van mijn plaats is voor mij bijv. te ver weg, aangezien ik er met de fiets naartoe wil kunnen en dan vind ik een half uur fietsen genoeg. Dat is ook realistisch omdat ik hier vlakbij het Amsterdamse bos zit, dus echt veel stallen op fietsafstand binnen een half uur. Ik wil liever niet te ver met de fiets omdat ik in de winter door de sneeuw en over gladde wegen ook nog naar stal moet kunnen komen

Ik vraag sowieso iemand met een auto tot haar beschikking vanwege de spullen, dus in principe zou het dan niet moeten uitmaken of het aan de ene of de andere kant van het dorp is.
Dorp is nou ook weer niet mega groot...
Maar goed, hierin verschillen we duidelijk van mening en dat geeft niks ;)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:20

Ik lees nog steeds mee :+

Ik plaats ook wel eens een advertentie, het blijft steeds tegen vallen wat er reageerd :=
Ik kan me een korte reactie hier op best voorstellen als de plaats niet duidelijk is of als bijv de leeftijd jonger is dan gevraagd, waarom zou je dan een ellen lange mail sturen, je kan eerst vriendelijk kort beginnen, ik vind het vooral belangrijk hoe de mail begint en eindigd, ik stel het zeer op prijs dat het begint met hallo, geachte, beste oid he of hoi vind ik brutaal naar een persoon die je niet ken en waarvan je de leeftijd niet weet. >;)
Het eindigen van een mail idem dito, met vriendelijke groeten zegt mij wat meer dan mvg ik vind dat kortaf en niet de moeite genomen/waard.
En dan heb je ook nog de reacties met geen kopstuk en geen einde :( absoluut niet gepasd :n
Een mail met 13 jaar 6 jaar ervaring met rijden van paarden ook moeilijk paarden geen probleem := daar moet ik toch best heel erg om lachen als ik deze reactie krijg en die heb ik niet zomaar 1 keer gekregen _O-
''Meisjes'' die het helemaal geweldig vinden om 3 keer in de week te komen rijden..... en dan wil je afspreken en dan hebben ze vandaag, morgen, overmorgen en volgende week geen tijd _O- of nadat ze zeggen dat ze 3 weken op vakantie gaan na 6 weken ineens een mail sturen dat ze het zo leuk vinden om weer te komen rijden |o nou dan is het bij mij ook klaar :Y) en dat vonden ze toch raar want ze had het zo druk gehad :roll:
''Meisjes'' die helemaal geweldig lijken of anders gezegd zich zo voor doen en zeeen van tijd denken te hebben en vervolgens er na 2 keer er achter te komen toch niet zoveel tijd te hebben :=
''Meisjes'' die heel enthousiast een mail sturen en nooit meer wat van zich laten horen. :x
''Meisjes'' die denken Ankie te zijn en nog geen paard kunnen longeren. :=
''Meisjes'' die de voor en achteruit niet weten te zitten. :=
''Meisjes'' die ja zeggen, maar nee doen |o onverwachts eerder achter komen en dingen zien waarvan ik nadrukkelijk gezegd had dat ik dat niet wou hebben. _-:(
Het vreselijke sms taalgebruik het niet fatsoenlijk te kunnen reageren op een advertentie, ik ben zelf echt geen taal wonder, maar een beetje abn proberen te schijven is toch niet zo moeilijk :n
En nu word ik sarcastisch en moet ik gaan stoppen, maar ik word het soms wel een beetje zat :o zeg wie je ben wat je kan en niks meer en liever minder dan kan het altijd meevallen. :Y)
Ik ben echt niet zo'n zeiktrut of zo, maar als je niet kan rijden en daar niet aan wil werken ben je bij mij niet aan het goede adres, ben je iemand die er echt mee aan de slag wil dan valt er best over te praten en kan er een hoop. :j

Ik wil er nog wel even aan toe voegen dat ik hier een bijrijdster heb die er nu bijna een jaar loopt. 8-)
Er nog een hele leuke meid heb die enkel komt om te borstelen wandelen etc. rijden ging niet helemaal naar wens, maar ze blijft komen +:)+

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:32

mnkortleve schreef:
Ik lees nog steeds mee :+

Ik plaats ook wel eens een advertentie, het blijft steeds tegen vallen wat er reageerd :=
Ik kan me een korte reactie hier op best voorstellen als de plaats niet duidelijk is of als bijv de leeftijd jonger is dan gevraagd, waarom zou je dan een ellen lange mail sturen, je kan eerst vriendelijk kort beginnen, ik vind het vooral belangrijk hoe de mail begint en eindigd, ik stel het zeer op prijs dat het begint met hallo, geachte, beste oid he of hoi vind ik brutaal naar een persoon die je niet ken en waarvan je de leeftijd niet weet. >;)
Het eindigen van een mail idem dito, met vriendelijke groeten zegt mij wat meer dan mvg ik vind dat kortaf en niet de moeite genomen/waard.
En dan heb je ook nog de reacties met geen kopstuk en geen einde :( absoluut niet gepasd :n
Een mail met 13 jaar 6 jaar ervaring met rijden van paarden ook moeilijk paarden geen probleem := daar moet ik toch best heel erg om lachen als ik deze reactie krijg en die heb ik niet zomaar 1 keer gekregen _O-
''Meisjes'' die het helemaal geweldig vinden om 3 keer in de week te komen rijden..... en dan wil je afspreken en dan hebben ze vandaag, morgen, overmorgen en volgende week geen tijd _O- of nadat ze zeggen dat ze 3 weken op vakantie gaan na 6 weken ineens een mail sturen dat ze het zo leuk vinden om weer te komen rijden |o nou dan is het bij mij ook klaar :Y) en dat vonden ze toch raar want ze had het zo druk gehad :roll:
''Meisjes'' die helemaal geweldig lijken of anders gezegd zich zo voor doen en zeeen van tijd denken te hebben en vervolgens er na 2 keer er achter te komen toch niet zoveel tijd te hebben :=
''Meisjes'' die heel enthousiast een mail sturen en nooit meer wat van zich laten horen. :x
''Meisjes'' die denken Ankie te zijn en nog geen paard kunnen longeren. :=
''Meisjes'' die de voor en achteruit niet weten te zitten. :=
''Meisjes'' die ja zeggen, maar nee doen |o onverwachts eerder achter komen en dingen zien waarvan ik nadrukkelijk gezegd had dat ik dat niet wou hebben. _-:(
Het vreselijke sms taalgebruik het niet fatsoenlijk te kunnen reageren op een advertentie, ik ben zelf echt geen taal wonder, maar een beetje abn proberen te schijven is toch niet zo moeilijk :n
En nu word ik sarcastisch en moet ik gaan stoppen, maar ik word het soms wel een beetje zat :o zeg wie je ben wat je kan en niks meer en liever minder dan kan het altijd meevallen. :Y)
Ik ben echt niet zo'n zeiktrut of zo, maar als je niet kan rijden en daar niet aan wil werken ben je bij mij niet aan het goede adres, ben je iemand die er echt mee aan de slag wil dan valt er best over te praten en kan er een hoop. :j

Ik wil er nog wel even aan toe voegen dat ik hier een bijrijdster heb die er nu bijna een jaar loopt. 8-)
Er nog een hele leuke meid heb die enkel komt om te borstelen wandelen etc. rijden ging niet helemaal naar wens, maar ze blijft komen +:)+

Ik vind het zo waardeloos dat deze meisjes het verpesten omdat ze haantjes de voorste zijn, haantje de acgterste worden dus zo benadeeld omdat ze ook 13 zijn enz enz enz dit is hoe het op mij over komt. Er zij genoeg die ABN kunnen. Zo hier zit ik even mee.

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 01:06

perdjes schreef:
Ik heb ook wel is gehad dat ik reageerde op een advertentie op marktplaats die er dezelfde dag nog op was komen te staan. Een uitgebreide en enthousiaste mail gestuurd, mij daarin voorgesteld enz.
Krijg ik 1,5 week later een mail. Sorry ik heb al iemand gevonden..

Sorry, ik heb de laatste keer ook wel een week gewacht met reageren.... wilde eerst een aantal reacties afwachten!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 01:39

die tijd heb ik gelukkig achter de rug..
boah wat een ramp om iemand die vinden die het nog echt leuk vind om te komen rijden en dingetjes op stal te komen doen..
bahbah..

nee gelukkig is mijn pony verkocht en hoef ik geen bijrijder meer.
mijn andere ponys die kan ik zelf wel

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:46

horzlover schreef:
Ik vind het zo waardeloos dat deze meisjes het verpesten omdat ze haantjes de voorste zijn, haantje de acgterste worden dus zo benadeeld omdat ze ook 13 zijn enz enz enz dit is hoe het op mij over komt. Er zij genoeg die ABN kunnen. Zo hier zit ik even mee.

Nu heb ik dat stukje van jou al 5 keer gelezen en begrijp er nog geen snars van, of jou abn is slecht of ik ben :o?
Het 1e stukje volg ik nog, maar de rest :n
Ik heb er hier al zat zien komen en gaan, met meisjes bedoel ik niet alleen 13 jarige daar bedoel ik alle leeftijden mee, ik heb ook een 40 jarige gehad die haar verstand ergens thuis hadden laten liggen en mijn paard aan bit vast zette omdat ze niet wou blijven staan en dit met alle gevolgen van dien, de paal lag uit de grond, hoofdstel was kapot en ze had een hele uitgescheurde mond ze kon zeker een half jaar niet meer met een bit gereden worden |o dan denk je dus met een volwassen persoon te maken te hebben 1 die kinderen heeft, maar nee ook iemand met zo'n leeftijd kan vies tegen vallen. :(
Dus denk nou niet dat ik alle 13 jarige over 1 kam scheer de oudere kunnen er nl ook wat van :Y)

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:04

Een bijrijdster vinden is en blijft lastig
nog lastiger is een tijdelijke bijrijdster omdat ze allemaal voor vast willen maar ja dat heb ik nu niet nodig

Ben nu zelf op zoek naar een bijrijdster omdat ik door zwangerschap niet veel meer kan
Maar dat is dus ook niet te vinden

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:07

En ik kan juist enkel tijdelijke vinden :D

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:24

Wat een grappig topic om door te lezen.
Ik ben zelf ook opzoek naar een verzorgpaard voor in de vakanties/weekenden, en door dit topic weet ik hoe ik me niet moet gedragen, want ik lees nu de reacties van de eigenaren, en wat zij vervelend vinden aan het gedrag van hun verzorgster :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:31

mnkortleve schreef:
horzlover schreef:

Nu heb ik dat stukje van jou al 5 keer gelezen en begrijp er nog geen snars van, of jou abn is slecht of ik ben :o?
Het 1e stukje volg ik nog, maar de rest :n

Nee, ik snap er ook weinig van....

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 00:02

Joyamu schreef:
Ik ben zelf ook opzoek naar een verzorgpaard voor in de vakanties/weekenden, en door dit topic weet ik hoe ik me niet moet gedragen, want ik lees nu de reacties van de eigenaren, en wat zij vervelend vinden aan het gedrag van hun verzorgster :D

En dan kijk ik onder je naam zie ik geen woonplaats, kijk ik in je profiel zie ik ook geen woonplaats, dan denk ik zal ik vragen waar ze woont of.....
Dit is iets wat mij dus vaker op valt, iemand die bijv in dit topic aan geeft een verzorgpaard te zoeken, maar nergens is te vinden waar degene woont.
Staat er nu onder de naam een woonplaats en die is in mijn buurt dan zou ik zeker een pb sturen, maar om nu de moeite te nemen een pb te sturen als ik nergens wat zie staan en de kans dus vrij groot aanwezig is dat degene niet bij mij in de buurt woont :n

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 00:04

Sylvia_B schreef:
Nee, ik snap er ook weinig van....

Ik dacht al dat het aan mij lag :=

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 00:11

Grappig om te lezen dat er dus meerderen zijn met dit probleem..

Ik heb op dit moment al bijna 2 jaar een vaste bijrijdster voor mijn haflingerruin.. Ze is hier gekomen toen ze 13 was, ze word nu in Maart 15..
Ik had toen als eis dat ze 16 jaar moest zijn, 15 had ik nog wel willen overwegen.. Maar 13 vond ik in de eerste instantie toch te jong.. Ik had een paar meisjes laten komen en zij bleek toch de meest verantwoordelijke van de 5 meisjes te zijn dus heb ik toch de keuze gemaakt om met haar verder te gaan.
Nu 2 jaar later begint ze wat te puberen, komen er vriendjes/uitgaan etc. om de hoek en kan ze minder komen ivm school.. Dus het word allemaal wat minder, maar de keren die ze komt doet ze haar ding verder wel goed.. :)

Nu heb ik een twee maanden geleden een nieuwe advertentie gezet voor een verzorgster erbij. Vanwege mijn nieuwe baan heb ik minder tijd voor de paarden. Heb er eentje verkocht, maar de rest wil ik toch graag houden. Dus was ik op zoek naar een paar handjes erbij die mij wat werkzaamheden uit handen konden nemen.

Het enige nadeel was dus dat ze niet konden rijden.. Ik heb nog een jonge merrie staan (onbeleerd) en eentje die niet bereden kan worden door een blessure.. Mijn andere merrie rijd ik zelf en het ene meisje rijd mijn ruin..

Ik heb aardig wat reacties gehad, ook via bokt, maar helaas haakten die allemaal af na 1x mailen.. of ze belden smorgens zelfs hun afspraak af die ze smiddags hier hadden.. Erg jammer allemaal!
Vorige week kreeg ik via via een mailtje van iemand die iemand wist die een verzorgpaard zocht.. Meisje van 16 jaar uit de buurt die redelijk wat ervaring heeft en ook erg flexibel is in haar dagen..

Ze is gisteren op kennismakingsgesprek geweest en het klonk allemaal wel heel leuk. Ze ziet het wel zitten en is bereid om te leren en ze vind het niet erg om voorlopig niet te kunnen rijden..
Komende weken is het kerstvakantie en dan komt ze mooi een paar daagjes meelopen om alles te zien hoe het hier gaat thuis.. Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden en of het een blijvertje is!

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 08:01

mnkortleve schreef:
Joyamu schreef:

En dan kijk ik onder je naam zie ik geen woonplaats, kijk ik in je profiel zie ik ook geen woonplaats, dan denk ik zal ik vragen waar ze woont of.....
Dit is iets wat mij dus vaker op valt, iemand die bijv in dit topic aan geeft een verzorgpaard te zoeken, maar nergens is te vinden waar degene woont.
Staat er nu onder de naam een woonplaats en die is in mijn buurt dan zou ik zeker een pb sturen, maar om nu de moeite te nemen een pb te sturen als ik nergens wat zie staan en de kans dus vrij groot aanwezig is dat degene niet bij mij in de buurt woont :n

Je hebt gelijk, moet dat nog even instellen.
Maar ik zag jouw woonplaats al, en dat is voor mij te ver weg, dus heb ik geen berichtje gestuurd.

Hopelijk vind je snel iemand :)

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 08:29

Haha die tijdelijke bijrijdsters zijn dan niet in delft :p stuur ze maar door

Nee hoor.is te verweg

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:01

Lastig dat iedereen zo moeilijk een goeie bijrijdster kan vinden! Hoor er in de omgeving ook wel veel over.. Hopelijk vinden jullie allemaal snel een geschikt iemand! :)

Volgens mij ben ik best wel een geschikt iemand als bijrijder zijnde ( :+ ) maar het is ook altijd lastig om iets te vinden. Ik heb toen een keer contact met iemand gehad waar ik mee zou afspreken en op een gegeven moment hoor ik gewoon helemaal niets meer. Zonder reden of wat ook maar! Nu heb ik gelukkig m'n eigen paard want bijrijden heeft ook zo z'n nadelen.

Herkenbaar mnkortleve! Van die mensen die reageren terwijl ze niet aan de eisen voldoen (bijvoorbeeld leeftijd). Als er over te praten viel zou dat er wel bij staan denk ik dan. :roll: En imo moet je ook gewoon een fatsoenlijke reactie kunnen sturen. Fijn dat jij nu gewoon een passend iemand hebt kunnen vinden die al een jaar meehelpt! Maar waarom ben je dan nog steeds op zoek naar een bijrijdster? Of lees ik dat verkeerd? Omdat je zegt dat je af en toe nog een advertentie plaatst. :)

floor191196

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:26

Goh, wat een verhalen allemaal zeg. Wat ben ik blij dat de eigenaar van mij verzorgpaardjes voor mijn ervaring gingen en niet voor mijn leeftijd. Ik ben 15 en als ik iets tegen kwam was het steeds 16 + en onder de 16 niet reageren. Wel erg jammer dat er allemaal meisjes zijn die beloftes maken en die niet nakomen. Zo verpesten ze het een beetje voor meisjes die wél verantwoordelijk en enthousiast zijn. Ik heb maar een tip, eerlijk zijn! Als iets te ver is, gewoon zeggen. Als iets te duur is, gewoon zeggen. Als je vindt dat het paard toch niet bij je past, gewoon zeggen. In ieder geval succes iedereen met het vinden van een verzorgpaard of een verzorgster!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:36

Ik krijg net een mailtje van iemand die al 5 jaar rijdt, een proefweek wil doen en mijn paard dan 1 of 2 maandjes bij haar in een weitje wil zetten, zodat ze 1x in de 2 dagen kan rijden...

Wat MOET ik met dat soort reacties? Dat kun je toch gewoon niet serieusnemen?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:44

Tsja, sommige mensen die weinig naar hun paard omkijken maar niet willen verkopen zeggen daar misschien ja op...
Enne, brutale mensen hebben de halve wereld :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:50

xSCWx schreef:
Tsja, sommige mensen die weinig naar hun paard omkijken maar niet willen verkopen zeggen daar misschien ja op...
Enne, brutale mensen hebben de halve wereld :D

Maar dan geen 1 of 2 maandjes? Als ik haar idd niet zou willen verkopen en zelf 0,0 tijd zou hebben zou k erover denken, true. Maar dit mailtje was ook nogal kinderlijk geschreven, geen aanduiding waar 'bij mij in de buurt' dan was. Was vast n meisje van 13 ofzo