Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Irismacho schreef:Sjonge jongeHou het nou 1 topic gezellig
Ier, je ging weg uit dit topic.. Kom je weer terug, wat ik best vind.. Maar ga dan niet weer ruzie zoeken/maken.. Heb het niet alleen tegen jou maar jij was in eersteinstantie weggegaan van wege de ruzie's enzo..
Maargoed hoop dat we het verder gezellig kunnen houden..
Als iemand nog wat te zeggen heeft PB
Ohja, ik ga slapen
Ier schreef:Irismacho schreef:Sjonge jongeHou het nou 1 topic gezellig
Ier, je ging weg uit dit topic.. Kom je weer terug, wat ik best vind.. Maar ga dan niet weer ruzie zoeken/maken.. Heb het niet alleen tegen jou maar jij was in eersteinstantie weggegaan van wege de ruzie's enzo..
Maargoed hoop dat we het verder gezellig kunnen houden..
Als iemand nog wat te zeggen heeft PB
Ohja, ik ga slapen
Weetje waarom ik niet meer weg ga.
Omdat ik me niet weg laat jagen.
dessie schreef:Pff, heel veel gezeik, oma ligt in ziekenhuis, halfdood te gaan, oom waarmee we al jaren ruzie hebben komt hierheen, maar hij zei eerder al dat hij heel veel van haar wou hebben als ze dood ging, en dan zou ze niet naar de begravenis komen zodat we hem niet zouden zien. Hij gaat dan een weekendje in mijn oma's huis leven me moeder en andere oom zijn bezig met het hele huis leeghalen, waardoor me moeder hier bijna niks aan het huishouden doet en alles best smerig is, we moeten elke avond vroeg eten zodat me ouders weer naar het ziekenhuis kunnen, dan moet ik voor me broer ze cavia's zorgen (doet me ma normaal) omdat hij te lui is. Er valt zoveel op mijn schouders, waardoor ik echt gesloopt ben, ik heb het echt niet meer, laat zelfs me verzorgpony staan omdat ik geen energie meer heb om 8 km heen en 8 km terug te fietsen
Ier schreef:dessie schreef:Pff, heel veel gezeik, oma ligt in ziekenhuis, halfdood te gaan, oom waarmee we al jaren ruzie hebben komt hierheen, maar hij zei eerder al dat hij heel veel van haar wou hebben als ze dood ging, en dan zou ze niet naar de begravenis komen zodat we hem niet zouden zien. Hij gaat dan een weekendje in mijn oma's huis leven me moeder en andere oom zijn bezig met het hele huis leeghalen, waardoor me moeder hier bijna niks aan het huishouden doet en alles best smerig is, we moeten elke avond vroeg eten zodat me ouders weer naar het ziekenhuis kunnen, dan moet ik voor me broer ze cavia's zorgen (doet me ma normaal) omdat hij te lui is. Er valt zoveel op mijn schouders, waardoor ik echt gesloopt ben, ik heb het echt niet meer, laat zelfs me verzorgpony staan omdat ik geen energie meer heb om 8 km heen en 8 km terug te fietsen
Arme jij..
Sterkte..
Irismacho schreef:Ik ben eff naar de Ikea