Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Samsie schreef:@vivja1997 Dat is zeker asociaal... Je eerst laten komen en vervolgens negeren. Ik zou haar niks meer sturen en het hierbij laten. Als de communicatie ook zo gaat als je het paard uiteindelijk verzorgt, gaat het niet lang goed denk ik. Ik zou verder gaan kijken er zijn vast genoeg leuke paardjes en anders geduld hebben er komt heus wel iets op je pad.
nathalie2000 schreef:@vivje1997 Wat naar! Ze zeuren wel altijd over de verzorgers, maar sommige eigenaren zjn ook niet de liefste...
Vroeger had ik 2 verzorgshetlanders. Stonden samen met schapen en een bok in een grote weide met bos etc. De ene pony had een enorme klit in de voorpluk, super zielig. Heb die er helemaal (voorzichtig) uitgehaald. Allebei de pony's warem harstikke dik, niet normaal. We hebben gewandeld, gesprongen en gerend met ze zodat ze wat meer in vorm kwamen en dat lukte ook!Jammer genoeg werden wij ervan beschuldigd dat we de pony's bij de zwangere schapen hadden gezet; terwijl dit niet was gebeurd. Niet door ons.
Toen werd ons gezegt dat we niet meer mochten komen, terwijl we al een jaar voor die pony's zorgde en bijna elke dag kwamen.. Jammer dat het zo moest..
M_erell schreef:Ik moet me hier helaas ook melden. Na jaren verschillende paarden verzorgd/getraind te hebben lukt het me nu gewoon niet wat te vinden. Veel mensen die een bijrijder zoeken vragen ook een bijdrage, en naast lesgeld kan ik dat gewoon echt niet betalen. Ik denk dat meerderen van jullie hier ook wel mee zitten?