zo blij..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Irismacho schreef:Pattypaard schreef:Weet je..
Ik vind toch wel dat jullie ook wel wat tegen Robin mogen zeggen. Vind het zo ook écht niet leuk meer voor haar.
En ja, ik doe zelf ook dingen enzo.. weet ik ook wel. (wat niet mijn bedoeling is)
Maar ik wou jullie der ff op wijzen dat er ook best wel op Robin gereageerd mag worden![]()
Huh
Als ik er iets op wil zeggen zeg ik het meestal ook wel.. Op welk bericht bedoel je? Heb cker iets gemist toen ik moest eten ofzo
Meliaforever schreef:ik heb um dus af.. is die zwart naja!dan niet he
Robin__ schreef:Ach jo, praat maar rustig door over jongens hoor, Negeer mij maar gewoon
Robin__ schreef:Nouja ben er weer....
Zoals patty al zei, ik heb echt het gevoel alsof jullie mij negeren.. En dat geld niet voor iedereen hier, maar degene die het wel doen die weten het van zichzelf wel
Dan kan je zeggen van, ja we lezen over je heen, maar ik lees altijd ALLE reacties, en ook grondig, zodat ik weet of ik op ze moeten reageren
En jullie kunenn me nu een zeikmuts noemen of wat dan ook, ik zal je zeggen, het boeit me echt geen ene flikker, want dan doe ik ook een boekje over degene open, en je kan achter mijn rug om op msn over mij gaan zeiken, boeit me ook geen flikker!
De echte B-D's van mij staan in mijn profiel, en die vind ik nogs teeds heel erg lief
En als je hieroverheen leest he... Oeehhhh
Robin__ schreef:Welk zinnetje? Van als je hier overheen leest?
Pattypaard schreef:Goed gezegd Robin
Robin__ schreef:Trouwens die Quote van mij, bedoel ik van, dat je het er maar gewoon over moet hebben, gewoon niet wetend dat ik erben, dus niet van
"Oo robin gaat zich dalijk ergeren, we praten er niet over"
WANT ZOO HEB IK DAT DUS NIET BEDOELT!!!
Robin__ schreef:Jaa zoiets ja
En mensen, ga nou niet speciaal op mij reageren, want da's nou ook weer niet nodig
Robin__ schreef:En nu, ga ik drinken halen, want ik heb al mijn vocht er net uitgehuild...
Tot zo
Valiant schreef:aahw robje
Ik ben mn haartjes verven