Ik zou gewoon op schoenen gaan die gewoon een beetje vies mogen worden en niet op je rijlaarzen of jodphurs/chaps

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinus1909 schreef:Als jij zelf graag wilt rijden, zal ik ook aangeven dat je wel wilt rijden.
Als jij denkt.. ik wil eerst kennis maken.. moet je dat gewoon aangeven.
Gewoon vermelden.
Hallo, ...
Heel erg bedankt voor de snelle reactie, en het aanbod.
Ik heb er even over na zitten denken, en voor mij voelt het het prettigst
om eerst kennis te komen maken. Mocht dit allemaal goed gaan,
wil ik graag eens komen proefrijden, om te kijken of ook onder het zadel
de klik aanwezig is.
Gr,
Zoiets, haha
Poek schreef:Ik was ook héél zenuwachtig toen ik voor het eerst ging kijken. Ik heb toen een topic geopend met wat ik het best kon doen
Hier is dat topic, misschien heb je er iets aan! Heeft mij wel heel erg geholpen
[YRT] Zenuwachtig voor bijrijdpony
Samsie schreef:Hoihoi, ik wil me hier ook even melden
@lolove: Het is echt niet raar om de eerste keer gelijk proef te rijden, dan weet je ook gelijk of je de klik met rijden ook hebt. Straks vind je het paardje hartstikke leuk met verzorgen etc. en dan kom je de tweede keer en dan is er onder het zadel geen klik.Ik zou gewoon lekker gaan proefrijden, cap in je tas en je rijspullen verder gewoon aandoen
Samsie schreef:@marocje; Dat is vaak ook de reden dat eigenaren gelijk willen dat je proef rijd, zodat ze gelijk weten wat ze aan je hebben of het rijden goed gaat. Het kan best dat ze de eerste paar keer erbij willen zijn dat je rijd etc.
Nee, ik wil in iedergeval altijd gelijk proefrijden dan weten ze gelijk wat ze aan me hebben en of ik genoeg ervaring heb.
nathalie2000 schreef:Nogsteeds geen reactie terug van eigenaar.. Al sinds weekend niks meer gehoord..
Misschien is ze druk? Maar ik heb er echt het geduld niet voor..
Poek schreef:nathalie2000 schreef:Nogsteeds geen reactie terug van eigenaar.. Al sinds weekend niks meer gehoord..
Misschien is ze druk? Maar ik heb er echt het geduld niet voor..
Misschien gewoon even afwachten? Niet iedereen checkt zijn mail elke dag. Ik weet dat het moeilijk is, maar elke dag een nieuw mailtje sturen lijkt me geen slim idee