Lieve poes Melis ! Dat is echt heel erg jammer Mies... Echt niet leuk meer dus om er eigenlijk heen te gaan, eigenlijk alleen dus nog echt voor het plezier met de paarden ?
Ik vind dat echt heel jammer, ik vond het altijd zo gezelli hier, had echt het idee dat jullie met zijn alle een hechte groep waren.. Maar dat blijkt dus niet echt zo te zijn.. Vind ik jammer, omdat jullie van die gezellige meiden zijn
@mies; wat een onzin regels zeg @patty; ik heb ze eerst altijd geholpen en toen vroegen ze derom maar blijkbaar heeft het niet geholpen want ze kunnen nou nog steeds niet normaal een paard opzadelen... ik vind het ook erg jammer van de pony die ze hebben gekocht, zou een super beestje kunnen worden ik heb der ook nog op gereden toen ie net een paar weken ingereden was. mjah al sik er weer eens ben ga ik eens met die ouders praten ofzo, ik zie wel.
Ja ik ga dr nu idd met minder plezier naar toe ik merk het ook aan mezelf want eerst was ik dr egt elke dag en onwijs lang maar nu ben k dr egt alleen nog maar voor de paarden en niet meer voor de gezelligheid want dat is gewoon vertezoeken
Olymp; Helaas is het blijkbaar heel moeilijk om aardig te blijven tegen mede miepjes
inderdaad, ik ga mijn hulp niet verspillen. ik wil echt wel aardig zijn maar het lijkt gewoon wel alsof sommige mensen de miepjes proberen weg te pesten...
Nu maandag en dinsdag moet ik om kwart voor 6 opstaan en om 6 uur kranten doen.. Ben ik rond 7 uur klaar.. En dan naar huis en om half 8 naar school vertrekken maandag. En dinsdag om kwart op 8 vertrekke..
das best uh vroeg pat dan lig ik nog lekker te slapen maare ik gaat er wel vandoor.. benede nog ff tv kijken en beetje leren en dan lekker slapen Doeii tot morgen kusj Hvj