Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_horse1 schreef:Ik ben er weer!
Dus we gingen rondkijken
En ze zei dat ik anders gewoon eerst een paar x kom poetsen enz
Om te kijken wie ik leuk/lief vind
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze best wel klein zijn alleen Snowy en Tinka zijn aan de grote kant
Dus ja
love_horse1 schreef:love_horse1 schreef:Ik ben er weer!
Dus we gingen rondkijken
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze best wel klein zijn alleen Snowy en Tinka zijn aan de grote kant
Dus ja
Ik ga vanmiddag weer en ga dan waarschijnlijk rijden
lolove schreef:Pfoe, ben best zenuwachtig voor zaterdag eigenlijk.. Dit is de eerste keer dat ik ga kijken. Heeft iemand tips ofzo?
_PatriciaH schreef:lolove schreef:Pfoe, ben best zenuwachtig voor zaterdag eigenlijk.. Dit is de eerste keer dat ik ga kijken. Heeft iemand tips ofzo?
Laat het over je heen komen en wees jezelf.
Tip ga niet helemaal in een rij outfit dat komt vaak over alsof je perse wil rijden. Als je dit van te voren hebt afgesproken is het natuurlijk wel goed maar anders kan je het beste je cap in een rug tas stoppen en heb je schoenen met chaps trek dan niet je chaps al aan maar stop die ook in de tas bij je cap. De tas kan je dan ergens neer leggen en loopt je niet met alles te slepen. Mag je op de eerste ontmoeting al meteen rijden kan je je tas pakken en het daar aantrekken. Ik zelf heb er een pest aan als meiden al helemaal aangekleed aankomen, rubberen rijlaarzen aan, cap in de handen, zweep erbij... je hebt dan het gevoel dat ze alleen voor het rijden komen net zoals op een manege terwijl we iemand zoeken voor de verzorging van de paarden en daarbij komt rijden maar dat moet niet op de eerste plaats staan!
_PatriciaH schreef:Ja ik zal het zeker in een tas stoppen. Eerst even kennis maken en poetsen en dan rustig je cap en eventueel chaps aantrekken. Komt veel volwassener over. Je moet maar eens goed kijken naar het verschil daar op stal of op je manege. Op de meeste stallen loopt niemand in zijn laarzen of chaps rond altijd gewoon schoenen en pas als we gaan rijden trekken we het aan. Op de manege lopen alle meiden de hele dag in hun laarzen of chaps. Als er bij ons op stal een verzorgster komt roept iedereen al "oo daar heb je die manege meid ook weer"Niet rot bedoelt maar probeer dat te voorkomen!
love_horse1 schreef:love_horse1 schreef:Ik ben er weer!
Dus we gingen rondkijken
Dus ja
Ik ga vanmiddag weer en ga dan waarschijnlijk rijden