Hói; heb net les gehad.. GIng super goed, wel wat warm maarjaa..
Ging na school met Mies mee; in haar zwembadje zwemmen, hebben ook foto's gemaakt.. Echt grappig gewoon.
Over dat cap, met Odin rijd ik altijd met cap.. Moet ook van mn ouders...
Met Macho reed ik niet altijd met cap.. Ik weet het is eigenlijk slecht maarja eigen risico.. Achja; als je met dit weer een cap op MOEt is het ook niet alles hoor.. Té heet gewoon
Hooii Net ook les gehad... ging aan de ene kant wel goed maar aan de andere kant ging het egt verot Ze was weer in een lekkere pest bui... terwijl het zondag nog zo goed ging... Naja misschien gaat morgen wel weer beter...
Whahaha Ir ik zal de foto's ff op de computer zetten ze zijn egt grappig Hahaha
Uhu denk ut ook Ze heeft trouwens een teek bij der hals. Kopje zit er al in. Heb der nu nog niks mee gedaan omdat ik niet zeker weet hoe ik hem eruit moet halen. Dus als iemand de juiste manier weet...
Net vloog er bij ons de hele tijd een helicopter over. Ik dacht dat er een ongeluk ofzo was gebeurt. LAter belt mijn vriendin ja ga je met me mee naar de weg want daar wordt de eerst haring ofzo weer binnengehaald en de NOS en het RTL nieuws zijn er Dus ik ging er hee echt mega druk enzo was wel heel leuk
Oei.. Moet je wel snel weghalen he.. kan je enge ziektes van krijgen (kanker) heb dr ook wel eens 1tje gehad.. Moest met een pincet eruit gedraait worden... maar mag echtniks achterblijve.. (weet niet of het ook zo met paarden moet)
Haha dat d8 ik al Marlene Uhu dat klopt idd Iris.. alleen is op de verkeerde manier weghalen erger dan even laten zitten en dan goed weghalen denk ik. Ze kunnen er ook alleen iets van krijgen als de teek zelf de ziekte van lym ofzowiets bezit. En dat is dus hopelijk niet.
haha ja ik vond het zoo grappig toen ze achter elkaar aan gingen rennen
en over die teek die moet je er uitdraaien, anders blijft zijn hoofdje zitten je hebt er ook speciale tangetjes voor maar kan ook gewoon met pincet Mijn hond heeft ze ook vaak nadat ze in bosjes is geweest