Halllooo!!
Geen zin om t door te lezen hr
Maar k heb leuk nieuws 
Net toen ik hoorde dat Dev zou verhuizen en ik hem dus maar 1x in de week zou kunnen doen zei Rianne (kizz_rianne) dat de eigenares van haar verzorgpony's nog iemand zocht voor 1 van de pony's. Dat leek me wel leuk, helaas had ze uiteindelijk al iemand voor de dinsdag en ik kan alleen de dinsdag. Ik had toen ook met Joyce (chuck_lover) gekletst en die zei dat iemand bij haar op stal ook nog iemand zocht voor haar paard Juweel. Op dit paard heb ik ook al 2x eerder gereden. Ik had net met haar afgesproken en ben dus net terug
Maar goed, ik ga hem dus elke dinsdag doen
hij s wel ietsje anders dan Dev
Hij is een 15-jarige ruin van 1.60m hoog, en hij is een Gelderlander×newforest ×draver
vuilnisbakkie dus
Ook heeft ze een paar jaar geleden nog met hem wedstrijden gereden totdat ze bijna in de L zat. Dus kan ik met hem ook een beetje oefenen
Wat erg fijn is, is dat het een hele gezellige stal is en je bent nooit alleen. Ik ken iedereen daar ook al, ik heb daar sinds meer dan een jaar geleden af en toe met dev in de bak gereden
Vrijdag ga ik voor het eerst
ik ben dan namelijk vrij, zal zeker foto's maken 
Hier een paar fotootjes van de laatste keer dat ik m reed (kdenk al bijna n jaar geleden...)