En vanavond naar Tink, eigenaresse smste of ik kwam want ze wilde met me over Tink praten. Nu ben ik benieuwt of het positief of negatief is .. Want misschien wil ze wel dat ik een bijdrage ga betalen ofzo, of we gaan het over wedstrijden hebben want dat stond ook nog in de planning. Of dat ze Tink wil verkopen.. Of.. oehhh, ik word daar vet zenuwachtig van
Jaa hoe nieuwschierig ben ik wel niet haha Ik weet wel dat ze heuul blij met mij was/is, dus ik denk niet dat ik weg word gestuurd oid Maar misschien wel een bijdrage, maar dat kan ik echt niet betalen hoe graag ik dat al wil, ik betaal aan benzine voor mn scooter al meer dan 20 euries in de week.. En dan ga ik nog uit, broodjes en drinken op school ed, abonnementskosten. Dan kan dat er echt niet bij...
Liz, weet zeker dat het heel positief zal zijn ... Je geeft zelf al aan dat ze erg blij met je is, en lijkt me sterk dat ze een bijdrage zal gaan vragen.. hoor het vanavond wel . En klinkt reuze gezellig Romy !
Zou net dus eigenlijk op Zamaika les hebben, maar vanmorgen liep ze wat onregelmatig, dus Wimbeldy maar gepakt, opstappen dacht ik weer, hij gaat gek doen, maar eerst even gehangen en toen gewoon gaan zitten, dan gaat het prima. Hij wordt al stukken makkelijker nagefelijker, dus gaat steeds beter
Beter Liz ! Jaa, ben er ook echt wel blij mee dat ik deze mogelijkheid heb ... Ik leer er ook veel van en het is ook erg leuk! En de eigenaren betalen alle lessen voor mij, dus dat is ook erg fijn! Ik had eigenlijk ook niet echt verwacht dat ik ooit zo'n kans zou krijgen. Ik heb niets te klagen iig...!
Ik ga nu ook wel even binnenkort om foto's zeuren ...
Echt leuk voor je Li! Soms zou ik ook best een paard rijden die wat talentvoller is qua dressuur en die al meer kan, op die manier kan ik sneller verder leren. Ook al kom ik er met Tink ook wel, duurt alleen wat langer!
Het spoelt hier echt heeeeeel erg en het was net enorm hard aan het onweren, volgens mij is het ergens ingeslagen. Lucht ziet wit van regen als ik naar buiten kijk