Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Hiphorse, ik heb de vrijheid genomen om je advertentie wat te herschrijven. Misschien zitten er stukjes tussen die je over kunt nemen
Voor mijn pony ben ik op zoek naar een fijne verzorgster. Ik ben op zoek naar iemand die verantwoordelijk met het dier en de spullen om kan gaan.
Ik heb geen haast met het vinden van een verzorgster, ik ben op zoek naar de juiste klik!
Sun wordt niet verplaatst, hij blijft lekker op zijn eigen stalletje staan.
Sun is een ruin van 7 jaar, en is ongeveer 1.45 groot.
Het zal voorlopig om de woensdag en zaterdag gaan. Dit kan uiteraard nog veranderen in overleg.
Ik ben op zoek naar een verzorgster die zich in de volgende punten herkent:
-Verantwoordelijk; je houden aan gemaakte afspraken
-Netjes omgaan met de spullen die bij het paard horen
-Rijden staat niet voorop! Ook de verzorging hoort erbij.
-Zelfstandig bezig zijn
-Lessen vind ik erg belangrijk. Sun wordt western gereden en veel NH mee gedaan. Een geschikte instructeur kunnen we samen naar op zoek gaan.
Wat krijg je ervoor terug?
-Een lieve, sociale pony waar je veel van kunt leren
-Er komen géén klusjes bij kijken (enkel de mest uit de bak halen wanneer hij mest!)
-Wanneer de combinatie goed klikt is het een optie om naar buiten te gaan (eerst ernaast wandelen, daarna pas erop!)
rhian schreef:Ja het erge is dat je fe onrijpheid nog eens extra merkt wanneer je een grens aangeeft: " lieve schat, het is een paard van 1,70. Ik heb hem nu 15 jaar en geloof me... hij is nog altijd een puber van 600kg en heeft echt een volwassen ruiter nodig". Kreegnog drie mails van het dietske dat ze echt heel goed was e.d. vind dat dan heel sneu maar nee is nee...
Jibbel schreef:Ik zeg ook niet alle 13-jarigen, maar wel diegenen die op mijn advertentie hadden gereageerd. Die gingen het dus duidelijk om het rijden en niet om 'knollenknuffelen'.
liliekska schreef:Ik vind t superleuk om te poetsen en te knuffelen en dan later rijden, alleen er zijn ook mensen die 50 euro per maamd vragen voor poetsen uitmesten en knuffelen ( ook niet later rijden) , nou sorry hoor maar voor dat geld kan ik ook iets zoeken waar ik op kan rijden ( desnoods later)
sneeuwpop schreef:50,- kan je niet betalen, maar wel lessen...
vind dat tegenstrijdig. Tenminste als ik uit ga van de kosten van een priveles in deze omgeving...
Dat valt me iig op aan je verhaal.