shetielove schreef:Hoi , ik zoek een bijrijd /verzorg paard omgeving Elst Utrecht.
Ik lees gewoon alleen even mee om te zien wat eigenaren belangrijk vinden, maar Elst Utrecht?! Dat ligt volgens mij een heel eind uit elkaar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sneeuwpop schreef:Wat eigenaren belangrijk vinden is vooral je niveau en dat er op je gerekend kan worden.
Investeer in privelessen en de kans op een verzorgpony wordt groter.
Niet speciaal " het aan de teugel rijden", maar vooral het correct rijden. Dus een lichte aanleuning. Geen getrek aan de binnenteugel en juist gebruik van de buitenteugel en weten wanneer je moet drijven en wanneer niet.
Deetjeeuh schreef:shetielove schreef:Hoi , ik zoek een bijrijd /verzorg paard omgeving Elst Utrecht.
Ik lees gewoon alleen even mee om te zien wat eigenaren belangrijk vinden, maar Elst Utrecht?! Dat ligt volgens mij een heel eind uit elkaar?
chelle_dora schreef:Ik bedoel inderdaad dat ik nu actief zoek, dat geef ik 2 maanden en anders blijf ik het zelf doenAls ik dan tegen iemand aanloop is het natuurlijk een ander verhaal
Moet zeggen dat het wel weer tegen valt. Op het laatste moment afzeggen, spontaan toch wel een paardje vinden en nog steeds een hoop die niet lezen.. Als ik 16+ vraag, dan is 'ik ben bijna 15' niet echt in de buurt van 16...
Deetjeeuh schreef:Sneeuwpop, bedankt voor je extra uitleg! Begrijp dat eigenaren dat erg belangrijk vinden, dat vind ik zelf ook.Wat vinden jullie belangrijk bij een eerste ontmoeting om te bespreken? Waarschijnlijk heb ik dat binnenkort. Ik ga alleen niet rijden, maar het is wel het plan andere dingen van haar te leren (ze doet het op haar eigen manier) en dan zelfstandig verder te kunnen. (meeste dingen leer je wel na een keer zien.)
EliseXJoelle, leuk dat je eindelijk je eigen paardje krijgt! Maar je gaat dus al meteen kijken voor een bijrijder?
Kiki1976, ah, dat wist ik helemaal niet! Dank je!
Deetjeeuh schreef:Oh ja, dan is het natuurlijk een heel verhaal! Fijn dat jullie er beide baat bij hebben. Dat is natuurlijk wel erg fijn.
Hoe spreken jullie het af over verzekeringen? Want ik weet nu wel hoe vaak ik kan komen, wat ik in het begin kan doen, later bespreken we nog of meer mogelijk is. Wat ik mag en niet mag is voor mij eigenlijk wel duidelijk, anders kan ik het nog gewoon vragen. Het enige wat ik van mijn ouders nog moest vragen is hoe het met de verzekering is en van mezelf nog even hoe ik dat in vakantie's dan moet doen.Denk dat ik dat zo ook nog maar even ga vragen.