Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yezzi schreef:Geen idee, maar als ze rond 1,45m zijn pas je er niet meer op vrees ik.
_PatriciaH schreef:Tinkers zijn heel breed en vaak pas je er met een lange lengte prima op, als je maar niet te zwaar bent dus maak je niet te druk waarschijnlijk zit er vast wel een tussen waar je op mag!
_PatriciaH schreef:Dat moet makkelijk kunnen, mijn merrie is maar krap 1.40 hoog wel heel breed en daar rijd ook wel eens iemand op van 1.86 lang.
Overleg gewoon met de eigenaar die bepaald het dat kan ik natuurlijk niet vanaf hier, veel succes!
_PatriciaH schreef:Ga niet al je chaps aan doen...neem je cap en chaps mee (in een rugzak of iets zodat je er niet mee in je handen staat maar je tas ergens kan neerleggen en pakken wanneer nodig) en mocht het nodig zijn kan je ze aantrekken anders lijkt het of je perse wil rijden en als de eigenaar dit bij de eerste ontmoeting niet van plan was ziet het er uit alsof je alleen maar voor het rijden komt en dat willen de meeste eigenaren natuurlijk niet zien die willen zien dat je ook graag mee helpt met de klusjes er om heen
_PatriciaH schreef:Ga niet al je chaps aan doen...neem je cap en chaps mee (in een rugzak of iets zodat je er niet mee in je handen staat maar je tas ergens kan neerleggen en pakken wanneer nodig) en mocht het nodig zijn kan je ze aantrekken anders lijkt het of je perse wil rijden en als de eigenaar dit bij de eerste ontmoeting niet van plan was ziet het er uit alsof je alleen maar voor het rijden komt en dat willen de meeste eigenaren natuurlijk niet zien die willen zien dat je ook graag mee helpt met de klusjes er om heen
chelle_dora schreef:_PatriciaH schreef:Ga niet al je chaps aan doen...neem je cap en chaps mee (in een rugzak of iets zodat je er niet mee in je handen staat maar je tas ergens kan neerleggen en pakken wanneer nodig) en mocht het nodig zijn kan je ze aantrekken anders lijkt het of je perse wil rijden en als de eigenaar dit bij de eerste ontmoeting niet van plan was ziet het er uit alsof je alleen maar voor het rijden komt en dat willen de meeste eigenaren natuurlijk niet zien die willen zien dat je ook graag mee helpt met de klusjes er om heen
Was mijn gedachte ookOf misschien een berichtje sturen om te vragen of je rijspullen mee moet nemen, of dat dit op deze eerste afspraak nog niet nodig is
Ben je netjes maar vraag je toch direct of je vandaag mag rijden, maar dan dus netjes ingepakt
![]()
Veel plezier!
_PatriciaH schreef:Ik zal niet mailen maar gewoon je broek en schoenen (jodhpurs) aan doen en dan je chaps (die dingen er over heen) en cap in een tas mee nemen. Vraagt ze er naar zeg je gewoon dat je het voor de zekerheid hebt mee genomen omdat je niet wist wat de bedoeling was.