Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Skinny

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:15

ik lees al een tijdje mee, en zie dat veel mensen geen pony kunnen vinden. Nou zit ik van de andere kant te kijken, heb een pony en kan geen bijrijder vinden. Vraag me wel eens af of mijn lijstje te lang is wat betreft de eisen.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:16

Skinny ik ben ook nog steeds op zoek naar een of meerdere verzorgers. Of ja heb eigenlijk de moed al opgegeven...

_Skinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 23:17

Lumea schreef:
Skinny ik ben ook nog steeds op zoek naar een of meerdere verzorgers. Of ja heb eigenlijk de moed al opgegeven...

o gelukkig ben ik niet de enigste :o

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:15

Klopt een goede verzorgster zoeken zal denk ik ook niet makkelijk zijn, je wil natuurlijk wel het beste voor je pony als je er zelf niet bij bent :j

Wel leuk dat er heel veel weer voorzien zijn :) En gewoon niet opgeven, af en toe je advertentie opnieuw plaatsen wil ook wel eens werken.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:20

Vanmiddag ga ik bij Stal yadoki kijken voor een verzorgpaard *\o/* :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:21

Wil je me bellen als je thuis bent? :):)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:22

Yezzi schreef:

Is goed *\o/*

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:23

Yezzi schreef:

Denk je dat ik nog pas op een van die tinkers? (Zie facebook foto's)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:24

Geen idee, maar als ze rond 1,45m zijn pas je er niet meer op vrees ik. ;)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:40

Yezzi schreef:
Geen idee, maar als ze rond 1,45m zijn pas je er niet meer op vrees ik. ;)

Nouja ik zie wel ik zag op de foto ook andere paarden die een stuk groter waren maar ik zie wel wat ze zegt :) , in mijn advertentie kon ze ook ,ezen dat ik 1.82 ben en ik had ook nog een foto dat ik op verca zat , maar goed ik hoop dat ik nog las en dat het klikt *\o/*

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:17

Tinkers zijn heel breed en vaak pas je er met een lange lengte prima op, als je maar niet te zwaar bent dus maak je niet te druk waarschijnlijk zit er vast wel een tussen waar je op mag!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:22

_PatriciaH schreef:
Tinkers zijn heel breed en vaak pas je er met een lange lengte prima op, als je maar niet te zwaar bent dus maak je niet te druk waarschijnlijk zit er vast wel een tussen waar je op mag!

1.82 lang en ik weeg 59 kilo
Dus ik hoop het :D
Tinker & Fjord is. Mijn lievelingsras :D
Jullie horen nog hoe het is gegaan! :D

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:27

Dat moet makkelijk kunnen, mijn merrie is maar krap 1.40 hoog wel heel breed en daar rijd ook wel eens iemand op van 1.86 lang.

Overleg gewoon met de eigenaar die bepaald het dat kan ik natuurlijk niet vanaf hier, veel succes!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:29

_PatriciaH schreef:
Dat moet makkelijk kunnen, mijn merrie is maar krap 1.40 hoog wel heel breed en daar rijd ook wel eens iemand op van 1.86 lang.

Overleg gewoon met de eigenaar die bepaald het dat kan ik natuurlijk niet vanaf hier, veel succes!

Nou als ik het zo hoor denk ik wel dat het gaat lukken *\o/*
Jullie horen nog hoe het is gegaan heb er echt zin in!!!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:10

Zal ik vragen of ik vandaag ook moet proefrijden?

of zal ik gewoon wachten en dan kijken wat ik moet doen vanmiddag? :)
Laatst bijgewerkt door xLHHx op 24-03-14 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:12

ik zou voor de zekerheid een rijbroek aan doen en een cap meenemen
:)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:14

maatje987 schreef:
ik zou voor de zekerheid een rijbroek aan doen en een cap meenemen
:)

Ja dat doe ik sowieso :)
Ik neem sowieso mijn cap mee
En mijn rijbroek doe ik aan en mijn chaps :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:43

Ga niet al je chaps aan doen...neem je cap en chaps mee (in een rugzak of iets zodat je er niet mee in je handen staat maar je tas ergens kan neerleggen en pakken wanneer nodig) en mocht het nodig zijn kan je ze aantrekken anders lijkt het of je perse wil rijden en als de eigenaar dit bij de eerste ontmoeting niet van plan was ziet het er uit alsof je alleen maar voor het rijden komt en dat willen de meeste eigenaren natuurlijk niet zien die willen zien dat je ook graag mee helpt met de klusjes er om heen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:44

_PatriciaH schreef:
Ga niet al je chaps aan doen...neem je cap en chaps mee (in een rugzak of iets zodat je er niet mee in je handen staat maar je tas ergens kan neerleggen en pakken wanneer nodig) en mocht het nodig zijn kan je ze aantrekken anders lijkt het of je perse wil rijden en als de eigenaar dit bij de eerste ontmoeting niet van plan was ziet het er uit alsof je alleen maar voor het rijden komt en dat willen de meeste eigenaren natuurlijk niet zien die willen zien dat je ook graag mee helpt met de klusjes er om heen ;)

Was mijn gedachte ook :) Of misschien een berichtje sturen om te vragen of je rijspullen mee moet nemen, of dat dit op deze eerste afspraak nog niet nodig is :) Ben je netjes maar vraag je toch direct of je vandaag mag rijden, maar dan dus netjes ingepakt :+

Veel plezier! :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:52

_PatriciaH schreef:

Ik doe alleen de 'schoenen' aan haha :) en neem die dingen die er over heen moeten mee of heten dat chaps? :')

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:53

chelle_dora schreef:
_PatriciaH schreef:

Was mijn gedachte ook :) Of misschien een berichtje sturen om te vragen of je rijspullen mee moet nemen, of dat dit op deze eerste afspraak nog niet nodig is :) Ben je netjes maar vraag je toch direct of je vandaag mag rijden, maar dan dus netjes ingepakt :+

Veel plezier! :)

:j , ik zit te twijfelen of ik het xou vragen zoals hier boven of dat ik wacht totdat ik er ben

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:03

Ik zal niet mailen maar gewoon je broek en schoenen (jodhpurs) aan doen en dan je chaps (die dingen er over heen) en cap in een tas mee nemen. Vraagt ze er naar zeg je gewoon dat je het voor de zekerheid hebt mee genomen omdat je niet wist wat de bedoeling was.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:04

_PatriciaH schreef:
Ik zal niet mailen maar gewoon je broek en schoenen (jodhpurs) aan doen en dan je chaps (die dingen er over heen) en cap in een tas mee nemen. Vraagt ze er naar zeg je gewoon dat je het voor de zekerheid hebt mee genomen omdat je niet wist wat de bedoeling was.

+:)+ , dat doe ik dan! *\o/*
Heb er echt zin in!!!!
Jullie horen nog hoe het is gegaan :D

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:05

Succes!!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:06

_PatriciaH schreef:
Succes!!

Dankje :D