Misschien ja, Ik bedoel, we krijgen 0,0 uitleg, worden niet gemotiveerd, leraren die officieel gee nleraar zijn.. Afdelingsleider die veel zegt maar niks doet, raar systeem met zc punten etc.. En ga zo maar door =S
Nou, ben net terug van de tandarts. Had 3 gaatjes in plaats van 2, en alledrie in een andere uithoek van m'n mond. Kreeg dus 3 prikken voor de verdoving en moest daarna even in de wachtkamer wachten. Toen ging 'ie boren, maar ik voelde het nog steeds, dus kreeg ik wéér 3 prikken... Het is maar goed dat ik die dingen niet voel... Maarja, daarna dus (bijna) niets meer gevoeld. Alleen die klemmen die hij op je tanden zet, mén die zijn zo irritant. Die draait 'ie dan aan en dan zit je halve lip ertussen... Heb nu dus ook een bloedlip whaha. Maarja, we zijn er weer vanaf... Over een uurtje of 5 zal ik wel weer normaal kunnen slikken, eten, kauwen en praten...
Duits was echt kloteeeeeeeeeee, ging echt niet, slecht gevoel over.. zit me toch niet lekker Gelukkig ging Aardrijkskunde wel goed.. Nouja.. Morgen cijfers ophalen, benieuwd hoe erg het is (of hoe erg het meevalt natuurlijk )
Li, ik zeg ook misschien.. Ik wil gewoon kijken.. Ik zit er ook niet op te wachten dat ik alles zelf maar moet uitzoeken.. Met M&O en Economie, oké dat lukt wel..
Maar m'n engels is nu al onvoldoende en volgend jaar wordt dat nog ee nstap zwaarder etc.. En tja, als ik dan geen uitleg krijg =S
Ik werd nooit verdoofd ? .... Ziet shaar al met dikke lippen, wangen etc. voor zich Noujah, ik zei ook alleen maar dat het me wel moeilijk leek ... Maar succes!
dat is wel bal Ier maar moest je je ckv al niet al ingeleverd hebben... ( ik namelijk wel al )
met de gaatje bij de tandarts werd ik ok niet verdoofd... 1x met zielen (geloof ik ) ben ik wel keer verdoofd... dacht daarnaa dat ik de heletijd op mn lip zat te knagen
is vast wel goed gegaan hoor Merel!!
engels is ook gewoon een klote vak... sta ook onvoldoende... ging is naar mn cijfers kijken... alle proefwerken en sotjes die ik van alle hoofdstukken uit mn boek moest leren enzo heb ik geen enkele voldoende gehaald... ook een prestatie opzig