waar hebben jullie gereden?Was thun verder lief?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
waar hebben jullie gereden?
moet je maar ff aan Nelleke vragen
ik heb dr niet horen gillen want dat wil dat meisjenog wel is doen als het fout gaat
Dat is dom
ze wil thunder heel graag verzorgen. Hopelijk vind ze Thunder niet lief
Ik kan dr ook niet uit staan... Ze kan niet eens goed sturen dus ja... maarja ik ben waarschijnlijk nog tot de Zomervakantie op de manege en dan stop ik...
moet ook nog een aantal lessen inhalen alleen weet ik nogniet op welke dag...

mja gewoon weer verder gereden,

wel super leuk dat je mag dan mag starte op winona! Les inhalen misschien op dinsdag avond? daar zijn gevorderde lessen en het is daaar meestal heel rustig

Eentje bij der rechterbeen en eentje aan de linkerkant bij der buik/rug. Best grote.. zeker 10 cm.
Ware eerst gebied waar je eigelijk niet mag komen met pony. Kreeg ik (alweer) waarschuwing
Wel aardige man.. ik doen alsof ik dat niet wist en dinge vrage.. hij vond ut maar dom dat er geen paarden mochten komen en wou me best laten rijden maar als mensen dat dan zagen (waren mensen aan het lopen) en dat rapporteerden kon die zun baan kwijt zijn 
Bijna geen auto's vandaag. Nike in galop heel blij doen, maar niet keihard gaan alst niet mocht
eum mies je kan het proberen de laatste les op donderdag bij sasha emma annelies enzo is wel gevorderd en niet zo, vrijdag waar ik les zit meestal vol
maja je moet gewoon geerte ff bellen

Ik moet zowiezo nog ff kijken hoe ik het allemaal ga doen want heb het de laatste weken egt vet druk
maarja 
Morgen weer les op Winoontje
Wel foto's van me maken he, kunnen we ze hier neer zetten.. maak ik ook wel van jouw oke

die pisse en schijte nog meer dan un paard als je daar ff langs gaat. (normaal dan teminste
)
niet vergete he
Want ik heb noghelemaal geen foto's van winoontje
(Ahum mn computer barst bijna
)