Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Robin__ schreef:Hoi miepjes
Nouja sommige van jullie begrijpen waarom ik weg ga, andere begrijpen er geen snars van..
Ik zit er op dit moment gewoon even helemaal doorheen, en dan had ik juist verwacht, dat ik van jullie wel wat steun kon krijgen, ookal heb je geen idee wat er aan de hand is... Van Pat en Laus krijg ik heel veel steun, dankjewel daarvoor meiden
Daarom heb ik besloten hier dus ook even een tijdje weg te gaan, omdat ik gewoon echt mensen nodig heb die er voor me zijn, en niet mensen die me even de grond in gaan boren omdat ik commentaar op iemand had... Jullie zullen nu denken van, ja maar je zegt zovaak dat je weggaat, maar ik ga nu echt weg...
Wens jullie hier veel plezier.. enne
degene die ik lief, aardig, leuk vind, die weten dat wel...
Houd van jullie hoor

.. Valiant schreef:Oke. ik wil niet heel veel zeggen, en ook echt niet boos ofzo overkomen, Maar Er zijn er hier maar 3 die weten wat er met robin aan de hand is, en de rest komt het ook niet te weten!!!! Dus ga nou niet zeggen van Ja ik snap wel waarom je weggaat robin, want dat weten jullie niet!!!
Nogmaals, ik wil geen ruzie,
Meliaforever schreef:Nee ik zeg ook niet dat ik weet wat er is want dat weet ik helemaal niet .. alleen ik wil wel dat ze terugkomt..
Melisjee schreef:(ik heb makkelijk praten hoor, ik heb drie jaar engels in huis moeten spreken dus trek je maar niets van mij aan)
Valiant schreef:Oke. ik wil niet heel veel zeggen, en ook echt niet boos ofzo overkomen, Maar Er zijn er hier maar 3 die weten wat er met robin aan de hand is, en de rest komt het ook niet te weten!!!! Dus ga nou niet zeggen van Ja ik snap wel waarom je weggaat robin, want dat weten jullie niet!!!
Nogmaals, ik wil geen ruzie,
Annn schreef:Melisjee schreef:(ik heb makkelijk praten hoor, ik heb drie jaar engels in huis moeten spreken dus trek je maar niets van mij aan)
watdan ? engelse familie ?
Melisjee schreef:Melisjee schreef:
watdan ? engelse familie ?
Aupair
hip