ja ik kom 8okt denk de hele tijd dat er Bokt staat ik vind dat de meeting wel door gaat!! we zien wel wie er komen maar hij moet doorgaan.. don't give up! haha
Gelukkig wel he. Ik moet nog oefenen hoor! .08-10-2006 Oooh ik ben bij mn pa dan Dat moet ik nog even fixen dan ..Euh euh.. Euh.. eeeuuuuhh..Nahja. Ik weet 't niet
Ier schreef:Dankje.. Deze nog ff uitvergroot; '* Quote zichzelf even..Hadden jullie m al gezien hea hea? ..Sorry
Ik begon niet hoor Enne dankje.Ik doe amper wat. Ik houd me in.Ik riskeer niet nog een OW.Maar anders had ze toch echt heeeel wat problemen gehad nu
Ik zeg verder niks hoor alleen dat het me irriteert, maar dat mag dan ook niet meerNouja.. Ier je irriteert me verschrikkelijk.. en ik ga hier gewoon weg.. !!! Pff
Jeetjé meiden...Is het wel mogelijk dat er een topic van de miepjes tussen zit waar niet op elkaar gezeken wordt...?Maar Ier, ben het wel met Robin eens dat je niet 200 x die foto hoeft te qouten.Verder meiden, als jullie aan elkaar irriteren, zeg dat ff via pb .
Btw, ik heb heerlijk gereden op Noraly !Vn-nw rijden ging echt super, vanaf volgende week woensdag ook lessen met 'r .
Geef mij maar weer de schuld.Haar schuld. Zij negeert mij behalve als ze iets heeft om over te zeiken.En ik quote geen 200x.