Gebruikers op dit forum: Annn, diana19, Meliaforever, Rafaela, Robin__, Sylleke en 2 gastenGod, ze leest nog heel stiekem mee
nu jij het vertelt weet ik het wel enge en gestoorde katjes zijn lief, er ligt er 1 bij me moeder op schoot
Ach boeien mayoAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHDIE SPIN, IK SCHROK ME HELEMAAL DOOD MAN!
Denk aan mij, fluister zaaaaaaacht mijn naamIk geef je mijn ziel voor altijd!!!!!!!!!!Denk aan mij, dan kun jiiiiiiiiiiiij verstaanGevoelens heel diep in mij
diana rot toch op, we hebben jouw niet nodig om gelukkig te zijn hoor, kunnen we prima zelf nee idd mensen die het nodig hebben krijgen het niet
Sylleke schreef:En mensen die geluk nodig hebben krijgen het dan ni Dat vraag ik me ook wel eens af. M'n vader is erg ziek(kanker), en volgens mij komen der alleen maar tegenslagen voor hem. En ik heb ook geen geluk met verzorgpony's. Nu hopelijk wel...