Robin__ schreef:en jou mappen zou ik maar niet opnoemen patty haha, zijn we zo topic vol
Nou dan doe dat maar.. Verzorgmiepjes IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robin__ schreef:en jou mappen zou ik maar niet opnoemen patty haha, zijn we zo topic vol
Miiessy schreef:Goeie morgen
Woow heb vet spierpijn
Pattypaard schreef:Robin__ schreef:en jou mappen zou ik maar niet opnoemen patty haha, zijn we zo topic vol
Ik weet ze niet eens allemaal..
*kijkt. Alleen van mijn documenten. Waar ik foto's heb staan + mijn afbeeldingen =
13,4 GB
17.429 bestanden 189 mappen
En dat is nog niet eens de helft geloof ik..
veronalover schreef:Pattypaard schreef:Uhu. Maar hoe laag gaat ze? Gaat ze verder dan 'aan de teugel' omlaag als je haar niet vraagt?
En als je der doorvraagt dan en ruimte geeft om te zakken gaat ze dan meer naar beneden?
Als ze zelf laag gaat:
Dan zakt ze net zo ver met haar hoofd als je eventueel haar haar nek zou laten 'streken'
Als ik vraag:
Dan loopt ze net als op foto 5foto 4 was dan even het 'eerste' rondje 'goed' aan de
teugel foto 5 het 'tweede' rondje goed aan de teugel
veronalover schreef:
aha.. *zit in een dip, wil de meeste foto's
maarja, heeft nu wel een voorbeeld en laat mama zien.. dus kan weer vooruit
met fotografie
Pattypaard schreef:veronalover schreef:
aha.. *zit in een dip, wil de meeste foto's
maarja, heeft nu wel een voorbeeld en laat mama zien.. dus kan weer vooruit
met fotografie
Die snap ik niet
Meliaforever schreef:Hallo ..
veronalover schreef:Patty.. maar hoe doe ik v/n 'gewoon' met lange teugels rijden en actief houden met tempo'
versnellingen..
Verona gaat pas aan het einde (ook na drie kwatier ofzo) omlaag
Maar op de foto's heeft ze een kwatier met lange teugels gereden (en een keer los
gegaloppeert omdat ze bokte en 5 rondjes kei hard had gegaloppeert zonder te stoppen
enzo, niet iedereen laat haar dan alleen los lopen maar dat was het makkelijkste..) En toen
liep zo zoals na foto 3(of te wel goed
)