Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lianne86 schreef:Ik zit ook even te bedenken wat ik zondag ga doen :s Meisje komt voor de 2e keer.... Maar de grond is dan vast nog bevroren, dus echt veel doen wordt het ook niet. Vervelend, maar is even niet anders...
Lianne86 schreef:Hihi ik kreeg nog van een oud collegaatje (weet niets van paarden) een geweldig lief berichtje omdat ze wist dat ik iemand zocht.. (heb nu iemand, even kijken hoe dat gaat... eigenlijk ook te jong.. maar wel ervaring genoeg...)
Maar iig over het berichtje "Ja, ik weet nog wel iemand, maar dan is Nuenen wel te ver... Als je anders in Best een stal zoekt, dan weet ik wel iemand! Een meisje van 10..." Maar niet uitgelegd hoe het zit en lief bedankt en gezegd dat ie gewoon in Nuenen blijft staan
Alfi2010 schreef:Lianne86 schreef:Ik zit ook even te bedenken wat ik zondag ga doen :s Meisje komt voor de 2e keer.... Maar de grond is dan vast nog bevroren, dus echt veel doen wordt het ook niet. Vervelend, maar is even niet anders...
Gewoon een beetje borstelen en tutten: kun je ook heel veel aan zien hoor.
En misschien eens laten opzadelen/hoofdstel in laten doen: kan ze dat? vraagt ze hulp als het niet lukt? pakt ze het snel op als je het uitlegt?
Kun je heel veel nuttige informatie uithalen om te zien of ze geschikt is voor je paardje en of er tussen jullie een klik is (is natuurlijk ook heel belangrijk).
is bij mij altijd de eerste selectie, als ze daar niet door heen komen (zeggen dat ze alles kunnen en dan geen shetlander kunnen opzadelen), laat ik ze niet eens meer terug komen voor een vervolg (grondwerk, wandelen, uit het land halen, rijden etc).
Succes.
justdiesel schreef:Lianne86 schreef:Hihi ik kreeg nog van een oud collegaatje (weet niets van paarden) een geweldig lief berichtje omdat ze wist dat ik iemand zocht.. (heb nu iemand, even kijken hoe dat gaat... eigenlijk ook te jong.. maar wel ervaring genoeg...)
Maar iig over het berichtje "Ja, ik weet nog wel iemand, maar dan is Nuenen wel te ver... Als je anders in Best een stal zoekt, dan weet ik wel iemand! Een meisje van 10..." Maar niet uitgelegd hoe het zit en lief bedankt en gezegd dat ie gewoon in Nuenen blijft staan
Hahahahaha ja echt he.......