Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoek schreef:jeetje z`n eind met het openbaar vervoer...als hij dat maar vol houd!
BoktLover schreef:Stiekem moet ik lachrn om het geld gedeelte....
Noodgedwongen door langdurige ziekte zoek ik ook een bijrijder. 3 jonge vrouwen gehad. 1 was al voor het opstijgen bang (20jarige hengst), 2e wilde meteen na opstijgen galopwissels rijden en toen dat niet mocht steeg ze af en liet paard in bak staan en vandaag 3e: die vond een Wintec zadel te min en vond maar dat ik een leren zadel voor haar kocht....
Dus mocht iemand (zonder betaling) intresse hebben in een gevoelige hengst te rijden? Het is mega goed leerpaard en goedzak, als je maar niet bang bent (en hij je mag). Hij heeft een verleden!
Tigra_ schreef:BoktLover schreef:Stiekem moet ik lachrn om het geld gedeelte....
Noodgedwongen door langdurige ziekte zoek ik ook een bijrijder. 3 jonge vrouwen gehad. 1 was al voor het opstijgen bang (20jarige hengst), 2e wilde meteen na opstijgen galopwissels rijden en toen dat niet mocht steeg ze af en liet paard in bak staan en vandaag 3e: die vond een Wintec zadel te min en vond maar dat ik een leren zadel voor haar kocht....
Dus mocht iemand (zonder betaling) intresse hebben in een gevoelige hengst te rijden? Het is mega goed leerpaard en goedzak, als je maar niet bang bent (en hij je mag). Hij heeft een verleden!
Ja even een leren zadel van 1000 euro aanschaffen voor iemand die komt rijden, gezien het ego komt die misschien een paar weken en dan zijn ze foetsie, sta je dan met je zadel.
Verbazingwekkend en serieus afstappen en vertrekken. Jeetje wat een verschrikkelijke mensen lopen er ook rond.
Liesje1611 schreef:Tigra_ schreef:
Ja even een leren zadel van 1000 euro aanschaffen voor iemand die komt rijden, gezien het ego komt die misschien een paar weken en dan zijn ze foetsie, sta je dan met je zadel.
Verbazingwekkend en serieus afstappen en vertrekken. Jeetje wat een verschrikkelijke mensen lopen er ook rond.
Ja of daar sta je dan, zonder je zadel, want die hebben ze dan gezellig weer meegenomen
maaikiemike schreef:Zoals ik ook al eerder melde, sta ik achter een eigen bijdrage. De verschillende rgumenten zijn al genoemd.
Denken jullie dt het ook mogelijk is een verzorger te vinden die niet wil rijden? (heb een kreupelpaardje) En die er niet stiekem op gaat zitten? En ook nog betrouwbaar is? Zit te twijfelen of deze combi wel bestaat! Dit is trouwens zonder bijdrage.
justdiesel schreef:Heb toch maar weer een ad gezet, vraag erin om een mail te sturen waarin je wat over jezelf vertelt.
Krijg ik een mail met alleen waar staan de ponys?
Nou daar heb ik dan al helemaal geen zin in om op te reageren.........