Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
OohafoO schreef:How had ik iemand gevonden die vandaagf zou beginnen word ze plots in het ziekenhuis opgenomen.
Wat moet ik hier nou mee
magda_90 schreef:Roelke_, balen zeg waar woon jij eigenlijks in Friesland op het met iemand kennen die nog iemand zoekt?
Ik heb besloten om maar eindelijk te gaan inschrijven voor een sport die ik graag wil doen. Maar nu is het wel zeker dat ik een gratis paardje moet vinden aangezien ik niet én sport én een betalend paard kan bekostigen.
Aangezien ze liever heeft dat ik hem vast hou met opstappen enzo. Denk dat we daar maar aan gaan werken dat ze alleen op gaat stappen..
Ik had even in jullie profielen gespiekt, echt leuke paardjes die al veel meer konden en beter doorgeleerd waren dan de mijne.. Ik had me dus echt al zitten voorbereiden op nul reacties, maar in die 8 dagen tijd heb ik 4 reacties gehad, eentje mailde niet meer terug, eentje woonde heel ver weg (leek me gewoon nogal onrealistisch) eentje was wel echt te jong (en volgens mij aan het fantaseren over haar ervaring
) en de vierde heb ik eens laten afkomen en het klikte eigenlijk wel
Dus momenteel heb ik een bijrijder gevonden, in 8 dagen tijd
En geloof me, ik had de advertentie vrij onaantrekkelijk gemaakt zodat er niet teveel jonge meisjes op zouden afkomen (niet slecht bedoeld, maar dat zou zowiezo niet gaan omdat hij nog niet fatsoenlijk doorgereden is). Mss dat je in België gemakkelijker mensen vind?

)
Veel succes.
, ik denk dat er binnekort echt wel iemand
komt