Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

savine

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 14:15

ik ben ook al heel lang opzoek... :S maar hier in rotterdam zyn er alleen maar mensen op zoek naar een verzorgpony:S echt eritant. en als ik eindelijk iemand heb gevonden mailt die niet meer terug:S

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 15:36

How had ik iemand gevonden die vandaagf zou beginnen word ze plots in het ziekenhuis opgenomen.
Wat moet ik hier nou mee

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 15:49

Blijft die lang in het ziekenhuis dan?
Want andrrs zou het banketstaaf zijn het zomaar op te geven! Knipoog

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:20

ook ik ken het..
2 meiden waar altijd goed en leuk mee om kwam gaan. (hun vz-pony) stond tegenover mijn ponys en opgeven moment help je elkaar wel etc. uiteindelijk kwam hun vz-pony te koop en heb ik die erbij genomen zodat hun hem kwamen verzorgen.en ik hun ook meenam naar aantal paarden die ik reed.. waar hun in feite ook alles mee mochten doen.

maar na een tijdje hadden ze plots een eigen paard.. waardoor de vz pony niet meer intresant was.
dus nu opzoek naar iemand anders. ( en dat is moeilijk want de pony waar in feite omgaat kan niet meer bereden worden )

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 07:47

OohafoO schreef:
How had ik iemand gevonden die vandaagf zou beginnen word ze plots in het ziekenhuis opgenomen.
Wat moet ik hier nou mee

ik woon zelf in zoetermeer misschien kunnen we even pb-en ik zoek al een tijdje een verzorgpony

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 12:48

magda_90 schreef:
Roelke_, balen zeg waar woon jij eigenlijks in Friesland op het met iemand kennen die nog iemand zoekt?

Ik heb besloten om maar eindelijk te gaan inschrijven voor een sport die ik graag wil doen. Maar nu is het wel zeker dat ik een gratis paardje moet vinden aangezien ik niet én sport én een betalend paard kan bekostigen.

Ik woon in Franeker maar de paardjes staan in Tzum. Lachen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 13:12

Ok Lachen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 14:42

Jeetje.. Hoe komt het dat ze is opgenomen in het ziekenhuis en moet ze daar nog lang blijven?

Met mijn verzorgster gaat het allemaal wel goed maar of ze ooit alleen kan gaan weet ik niet.. Scheve mond Aangezien ze liever heeft dat ik hem vast hou met opstappen enzo. Denk dat we daar maar aan gaan werken dat ze alleen op gaat stappen..

Ze is alleen vanaf morgen voor 2 weken op vakantie dus vanochtend heeft ze nog even gereden.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:00

Heb vandaag wat mensen via marktplaats aangeschreeven. Onder andere wat mensen die in 2007 een bericht hadden geplaats. Heb gevraagd of ze nog steeds iemand zochten of niet. Hopelijk zoeken ze nog iemand Schijnheilig

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 11:09

Ik ging zo'n 8 dagen geleden ook een zoekertje plaatsen om een bijrijder te vinden, en had wel een beetje schrik dat ik niemand zou vinden, naar aanleiding van dit topic Tong uitsteken Ik had even in jullie profielen gespiekt, echt leuke paardjes die al veel meer konden en beter doorgeleerd waren dan de mijne.. Ik had me dus echt al zitten voorbereiden op nul reacties, maar in die 8 dagen tijd heb ik 4 reacties gehad, eentje mailde niet meer terug, eentje woonde heel ver weg (leek me gewoon nogal onrealistisch) eentje was wel echt te jong (en volgens mij aan het fantaseren over haar ervaring Haha!) en de vierde heb ik eens laten afkomen en het klikte eigenlijk wel Lachen Dus momenteel heb ik een bijrijder gevonden, in 8 dagen tijd Bloos! En geloof me, ik had de advertentie vrij onaantrekkelijk gemaakt zodat er niet teveel jonge meisjes op zouden afkomen (niet slecht bedoeld, maar dat zou zowiezo niet gaan omdat hij nog niet fatsoenlijk doorgereden is). Mss dat je in België gemakkelijker mensen vind?

@oohafoo: in de vakantie zette ik mijn paard altijd op pension, de pensionhouder zette hem dan elke dag buiten en 's nachts terug binnen, voederde, keek hem af en toe eens na...ook vakantie voor hem want het enige wat hij moest doen was een beetje lummelen in de wei Lachen

Nog veel succes met de zoektocht!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 11:13

Super dat jij zo snel een verzorgster hebt kunnen vinden. *LOL*

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 14:06

ik besloot na 8 jaar om maar weer s op zoek te gaan naar een paard Bloos
de eerste de beste advertentie is het geworden en rij haar nu nog steeds Haha!

_Fleur_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:39

Klopt wel vind ik, ik wilde graag een VZ-paard en kon uit 4 paarden kiezen Clown
(ik had er geen problemen mee Huilen van het lachen)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:15

Heb gisteren via een email te horen gekregen dat een mevrouw voor een Haflinger iemand zocht, hopelijk wordt dat wat Haha!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 10:17

Leuk. Lachen Veel succes. *LOL*

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:31

ik ben ook alweer een tijdje opzoek naar een verzorgpony in/rond zoetermeer maar heb echt nog niks gevonde is wel jammer.

Monstertje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:07

Hmm ja dat is heel verschillend in welke plaats je woont,
hier heb ik mazzel met myn verzorgpaardje.
Als je hier een paardje aanbied,
heb je zo 10 reacties.
Maar in dorpje 30 km verderop,
als je je aanbiedt als ruiter heb je zo 10 aanbiedingen voor VZ'paardjes..

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:53

Het topic is weer open.
Ik heb de advertentie verwijderd i.p.v. het hele topic te sluiten. Vergissen is menselijk. Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:11

Misschien dat als ik meer zou adverteren dat er ook wel meer animo zou zijn, maar ik heb daar ook niet zo'n zin meer in...
Heb al zoveel verzorgsters gehad voor mijn pony... En meestal gaan ze toch na een poosje weer weg. Of omdat ze te weinig mogen in hun ogen, of omdat ze het niet meer redden qua tijd, of omdat het te ver is, of omdat vriendjes interessanter worden, of omdat ze een eigen paard krijgen of omdat de pony te moeilijk is, of omdat de pony niet actief genoeg is, of....
Ga zo maar door Tong uitsteken

x_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:46

Ik denk dat je gewoon verder moet blijven zoeken want ik en heel veel andere meisjes zijn al super lang opzoek naar een verzorgpony en als je er een vind is dat altijd maanden verder Ach gut , ik denk dat er binnekort echt wel iemand Tong uitsteken komt

Brendaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:08

Ik was ook zwaar verbaasd dat ik toen ik een advertentie op marktplaats zette voor een verzorgpaard. Ik kon kiezen uit wel 6 paarden! Nu scheelt het misschien dat ik al 30 ben en veel mensen iemand zoeken die al wat ouder is, en ik heb redelijk veel ervaring met paarden van particulieren. Maar ik weet nog dat we vroeger moesten vechten om een verzorgpony, zelfs in de landelijke omgeving waar ik toen woonde.
Ik moet zeggen, vond het neit vervelend dat ik keuze had!! Maar ik kan me wel voorstellen dat het lastig is iemand te vinden. Misschien word het nog lastiger als je een bijdrage vraagt, ik weet niet of ts dat doet?

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 15:16

brendaaa: daar had ik het ook nog over met de eigenaresse van mn vz paard laatst,heel veel 'meisjes' willen het paard wel verzorgen,maar het liefst gratis Knipoog
ik vind het niet erg ervoor te betalen,zeker als ik zie hoeveel ik eigenlijk mag Knipoog
ik ben dan ook al bijna 23 dus dat scheelt ook wel natuurlijk Knipoog
maar ze kreeg een boel reacties voor haar merrie maar als ze dan vertelde dat ze een bijdrage vroeg haakten er veel af Duivel

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 15:47

Dat kan ik wel begrijpen. Niet iedereen krijgt het geld toegeschoven van de ouders. Ik betaal zelf mijn eigensport, kleding etc (al haal ik weinig extras in de maand), als ik daarnaast een betalend paard van meer dan 40 moet betalen dan kan ik een tweede baan erbij zoeken.

En dát schijnen veel te vergeten. En ik weet dat er nu mensen gaan denken dat ik dan maar niet een paard moet zoeken omdat ik het geld toch niet heb.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 22:41

veel ouders betalen wel 1 sport voor hun kinderen.
Ook veel ouders betalen het paard van hun kinderen en de wedstrijden en....

Maar sommige ouders hebben inderdaad het geld niet, andere kinderen hebben al een sport en willen pony/paardverzorgen erbij doen, andere ouders zien het verzorgen van een paar misschien ook wel als "werk" en weigeren daar aan bij te dragen.
dan zijn er nog ouders die vinden dat hun kinderen overal zelf maar voor moeten werken.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:46

Vandeweek 2 emails gekregen. Eentje die een kleinschalige manege ergens heeft en iemand zocht om de paarden 'fris' te houden, en eentje voor een Fjorden merrie Lachen
Heb zelf nog via makrtplaats iemand aangeschreven en hopelijk kan ik aankomende weken bij 4 mensen kijken naar de paarden.