Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Coco_ schreef:ìk had eerst een eigen pony samen met mijn zus maar toen die werd verkocht stonden daar nog 2 pony's die ik mocht rijden\verzorgen zonder te betalen, dat was op een pensionstal. maar nu verzorg ik ook pony's die gewoon op een weitje staan, ook daar hoef ik niet voor te betalen. Ook rijd ik een pony op een andere pensionstal daar hoef ik ook niet voor te betalen. Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad omdat ik al wat mensen op de pensionstal van onze 1e eigen pony kende. ik denk dat het vaak zo is dat je moet betalen als ze op een stal staan.
Danielle___ schreef:Bij mij was het zo dat ik begon 2 jaar geleden met een klein verzorgpony'tje en dat had ik een jaar gedaan daarna vroegen mensen op de manege mij of ik hun pony wou rijden die was groter dus ben ik daar op over gegaan. Alleen die pony was wat oud en daar moest ik mee stoppen omdat het broertje van de eigenaar er ook op wou gaan rijden. Na 2 weken vroeg iemand anders al of ik haar pony wou bijrijden. Dat is een erg leuk pony'tje en ga ik nu ook officieel mee starten.
als ik jou was zou ik gewoon om je heen wat dingen gaan vragen en is op de manege dingen gaan vragen of ze nog een verzorger nodig hebben, dan kom je er vanzelf wel..
rasta_love schreef:de collega van mijn moeder heeft paarden en die zocht iemand voor haar oudste paard (30) en dat was ik dus geworden en ik hoef niks te betalen, Alie vindt dat onzinen succes ermee he?