hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Coco_

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 09:26

ìk had eerst een eigen pony samen met mijn zus maar toen die werd verkocht stonden daar nog 2 pony's die ik mocht rijden\verzorgen zonder te betalen, dat was op een pensionstal. maar nu verzorg ik ook pony's die gewoon op een weitje staan, ook daar hoef ik niet voor te betalen. Ook rijd ik een pony op een andere pensionstal daar hoef ik ook niet voor te betalen. Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad omdat ik al wat mensen op de pensionstal van onze 1e eigen pony kende. ik denk dat het vaak zo is dat je moet betalen als ze op een stal staan.

xChamberlain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:09

Ik krijg nogal vaak tegenwoordig paarden aangeboden. 4 in een maand tijd Clown
Daarvan stonden 3 te ver weg. En 1tje stond naast de manege, ik kende hem dan wel niet, want dat is een halve kilometer verder.
Mijn instructriece zei dat die mensen nog iemand zochten, omdat ze er zelf te weinig mee deden.
En toen had ik ineens een verzorgpony Clown

xChamberlain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:10

Coco_ schreef:
ìk had eerst een eigen pony samen met mijn zus maar toen die werd verkocht stonden daar nog 2 pony's die ik mocht rijden\verzorgen zonder te betalen, dat was op een pensionstal. maar nu verzorg ik ook pony's die gewoon op een weitje staan, ook daar hoef ik niet voor te betalen. Ook rijd ik een pony op een andere pensionstal daar hoef ik ook niet voor te betalen. Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad omdat ik al wat mensen op de pensionstal van onze 1e eigen pony kende. ik denk dat het vaak zo is dat je moet betalen als ze op een stal staan.

Dat valt reuze mee hoor. Die mensen waarvan ik het aangeboden kreeg hoefde ik het ook niet te betalen, en er zijn genoeg mensen bij ons op stal die ook niet hoeven te betalen voor hun verzorgknol.

kimmieh0103

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 21:02

Ik ben met een vriendin langs de deuren wezen vragen.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:48

Mijn vaders vriend zijn vrouw had een shet die verzorg ick al haast 5 jaar!!

Danielle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:11

Bij mij was het zo dat ik begon 2 jaar geleden met een klein verzorgpony'tje en dat had ik een jaar gedaan daarna vroegen mensen op de manege mij of ik hun pony wou rijden die was groter dus ben ik daar op over gegaan. Alleen die pony was wat oud en daar moest ik mee stoppen omdat het broertje van de eigenaar er ook op wou gaan rijden. Na 2 weken vroeg iemand anders al of ik haar pony wou bijrijden. Dat is een erg leuk pony'tje en ga ik nu ook officieel mee starten.
als ik jou was zou ik gewoon om je heen wat dingen gaan vragen en is op de manege dingen gaan vragen of ze nog een verzorger nodig hebben, dan kom je er vanzelf wel..

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:54

via een advetentie op bokt Haha!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 22:12

Danielle___ schreef:
Bij mij was het zo dat ik begon 2 jaar geleden met een klein verzorgpony'tje en dat had ik een jaar gedaan daarna vroegen mensen op de manege mij of ik hun pony wou rijden die was groter dus ben ik daar op over gegaan. Alleen die pony was wat oud en daar moest ik mee stoppen omdat het broertje van de eigenaar er ook op wou gaan rijden. Na 2 weken vroeg iemand anders al of ik haar pony wou bijrijden. Dat is een erg leuk pony'tje en ga ik nu ook officieel mee starten.
als ik jou was zou ik gewoon om je heen wat dingen gaan vragen en is op de manege dingen gaan vragen of ze nog een verzorger nodig hebben, dan kom je er vanzelf wel..

bedankt voor je reactie Lachen ( iedereen trouwens Lachen )
alleen dat is het nou ik rij niet op een echt manege ik rij op een stal waar alle paarden van 1 eigenaresse zijn dus ook geen pensionklanten jammer genoeg.

ik ben idd wel heel druk met in mijn omgeving te vragen enz en heb hie rook een advertentie op bokt maar die is al een tijdje geleden geplaatst denk dat ik maar een nieuwe ga plaatsen.

yv0nnuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:48

Ik ben toevallig aan een verzorgpaard gekomen doordat een vriendin van mij ging verhuizen, eigenlijks een beetje bij toeval dus.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 08:47

M'n allereerste verzorgpony kreeg ik viavia. De eigenares kende ik via de manege waar ik op reed en het meisje waarmee ik ging naar haar pony wees hem aan en zei dat ze een verzorgster zocht, dus ik er achteraan. Na 2 maanden werd die verkocht en kocht ze een haf, die ik tot vorig jaar FEB deed.
Ik vond het daar niet leuk meer en ging op MP kijken voor andere ponies; er stonden twee driejarigen waar ze nog iemand voor zochten, die zouden we gaan beleren. Na een paar dagen kwam iemand bij en hadden we allebei onze 'eigen' pony. Eind 2007 waren ze allebei verkocht en in mei kocht ik een eigen pony. En sinds 3 weken terug "verzorg" ik een dravermerrie van dezelfde eigenares. Ze wilt hem beleerd verkopen, heb ze mij gevraagd. Vind het wel weer leuk want met die van mij kan ik nog niet zo veel. Als ik zin heb om te komen moet ik maar bellen

mailhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:02

Ik heb die van mij gevonden op marktplaats geheel gratis. Ik keek al elke dag of ze in de omgeving van het dorp advertenties hadden staan. En op een dag was het raak !! Het is gelukkig gratis want als ik er iets voor moest betalen had ik het niet gedaan. Mensen moeten dankbaar zijn dat je al het werk voor hun doet ook al is het een hobby of je leven. je neemt hun heel veel werk uit handen dus eigenlijk zou je zelf een vergoeding moeten krijgen. Ik krijg zo nu en dan wat toegestopt en ik koop ook vaak dingen voor het paard. Het is net of het mn eigen paard is de eigenaren en ik vertrouwen elkaar. Ze gaan op vakantie en ik mag alles met haar doen. Mooier kan niet Knipoog

Missy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 14:48

Ik heb via marktplaats gezocht... en gereageerd op advertenties.. het voordeel daarvan is dat je binnen bepaalde kilometers van je huis kan zoeken...

Heel veel succes in ieder geval

Championn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:44

Ik krijg vaak paarden aangeboden..
Vaak van mensen op de manege waar ik afentoe rij met mijn paard,
Maar ook via via

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:18

Een vriendin had dr pony op een pensionstal staan, haar lesgeefster wist nog mensen die een verzorgster zochten. En zo ben ik aan mijn verzorgpony's gekomen Haha!

santotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 10:40

mijn 1e langs de huizen gaan en vragen: is die pony van u? zoekt u nog een verzorger? Clown

mijn 2e die ik nu pas verzorg via marktplaats.

Nynnnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:27

Ik zoek ook een verzorpony, maar op marktplaats zijn er niet zoveel te vinden ;o
En ik ga hier een advertentie plaatsten maar dan moet ik eerst 25 dingen reacties hebben gepost;p

lisannewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:14

ik ben begonnen op het paard van mijn buurman, omdat hij geopereerd werdt. ben ik samen met zijn dochter op dit paard gaan rijden.
na een jaar of 4 gingen hun verhuizen en namen hun paard natuurlijk mee.
omdat de eigenaar van de stal het sneu voor me vondt en ik ook erg trouw was mocht ik een paard van hun rijden.
wat was ik toen blij en verdrietig te gelijk!!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 13:48

Na op een aantal pensionstallen rondgevraagd te hebben besloot ik een advertentie op MP te zetten.
Op MP kreeg ik vijf reacties, maar het was eigenlijk allemaal vrij ver weg (drie kwartier met de auto)

Toen zette ik een advertentie op Bokt, met het idee dat er geen mensen in de buurt iemand zochten en dan toch eerst op MP zouden kijken, had ik meteen beet. Haha!

Spirit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 14:03

*Mijn shet x welsh die ik deed had ik via de manege waar ik reed.( verkocht)
Plinge shet die ik heb ingereden, ook via de manege. ( zelf rijden)
* De new forest die ik een klein tijdje heb gedaan, ook via de manege. ( wegens verhuizing manege)
*Ik reed nog wel eens een pony van een vriendin, ook via de manege. ( wegens niet meer op de manege)
* De leas pony die ik nu al een hele tijd doe, via marktplaats.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 12:48

Okee bedankt voor al jullie reacties.
Ik blijf zoeken maar ga na de zomervakantie weer echt goed verder zoeken omdat ik nu 3 weken bij mijn vader ben ( ouders gescheiden) en dan paar dagen thuis ben en naar Griekenland op vakantie ga.

Hoop dat ik nog is wat vind ( vast wel is ) maa rik wacht af wie weet komt er een hele leuke pony op mijn pad. Geduld is een schone zaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:26

de collega van mijn moeder heeft paarden en die zocht iemand voor haar oudste paard (30) en dat was ik dus geworden en ik hoef niks te betalen, Alie vindt dat onzin Haha! en succes ermee he?

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 19:25

rasta_love schreef:
de collega van mijn moeder heeft paarden en die zocht iemand voor haar oudste paard (30) en dat was ik dus geworden en ik hoef niks te betalen, Alie vindt dat onzin Haha! en succes ermee he?

dank je Lachen

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 20:14

Eentje via een vriendin van mij.
Eentje via de eigenaar van Jupiter en Arthur
Eentje via marktplaats

edi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 13:59

via marktplaats
advertentie ophangen
bokt

_Jeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 18:13

Ben toen met een vriendin langs mensen gegaan die een pony bij huis hadden Tong uitsteken werkte wel Knipoog