Behalve springen, maar dat komt omdat ik zelf weinig spring-ervaring heb, dus dit begrijp ik 100%
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb er togg wel gnoeg
Iig alles wat ik gevraagd heb mocht altijd!
)
Ook hebben we 1 x in de zoveel weken een hele week voerweek. En daarbij mag ik hem altijd rijden (of hij moet die dag mee zijn geweest voor de koets)
ik geloof bijna niet dat jullie zoveel mogen hoor!!arabieren_ schreef:ik geloof bijna niet dat jullie zoveel mogen hoor!!
betalen jullie papas ook zoveel geld dan??
We hebben niet allemaal een Arabier, die Black Beauty heet en álleen naar jou luisterd 
En waar slaat het op dat je 'papa moet betalen' Wij hebben tenminste ECHTE verzorgpony's/paarden. (geen nep arabiertjes van plastic van 10 cm. groot) Maargoed ik ga verder hier niet op in

xMariellee schreef:arabieren_ schreef:ik geloof bijna niet dat jullie zoveel mogen hoor!!
betalen jullie papas ook zoveel geld dan??
Waarom zouden we niet zoveel mogen dan? Niet iedereen hoeft te betalen voor z'n verzorgpaardWe hebben niet allemaal een Arabier, die Black Beauty heet en álleen naar jou luisterd
Penny alarm![]()
.
!
!
Maar ik mag niet te ver wandelen met hem
Want hij is nog niet echt verkeersgemak ! Alleen als er een auto komt zet hij zijn oortjes naarvoren echt vet schattig
En voor brommers precies het zelfde
en voor de trein ook HAHA
Ja omdat zijn weiland bij spoorlijn staat
.