Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zegt nog niet dat het ook gebruikelijk is
stef schreef:Ik heb voor mijn shet vorig jaar ook een nieuw zadel gekocht, ja, voor mijn bijrijdster. Maar dat ik zo gek ben dat ik dat doezegt nog niet dat het ook gebruikelijk is
Heb zelfs nog een barefoot overwogen
stef schreef:Ik heb voor mijn shet vorig jaar ook een nieuw zadel gekocht, ja, voor mijn bijrijdster. Maar dat ik zo gek ben dat ik dat doezegt nog niet dat het ook gebruikelijk is
__PrinCess schreef:sow was even examen maken en heb ff alles gelezen wat er bij gekomen is..
5. als het zadel verkocht wordt (wat niet gebeurd want ze houdt het tot J.(de bijrijdster) de beslissing gemaakt heeft. (er zit namelijk geen haast achter de verkoop van het zadel)

runningkawa schreef:Als ik het goed begrijp is er dus een passend dresuurzadel aanwezig voor de pony die de bijrijder rijdt?
Citaat:2. hoofdstel en alle benodigdheden heb ik voor de pony gekocht, we wouden geen westernzadel voor de pony kopen omdat ze pas 4,5 jaar is en we net begonnen zijn met western rijden op haar. We hebben overigens wel een dressuurzadel dat we erbij gekregen hebben en dat past ook goed.. (moet alleen een nieuwe singel aan)